Med SAS A350 til ORD

Tråd i 'Nyheter' startet av Eddie47, 13. juni 2019.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    Joda, men hvis det blir flybytte, så sparer jeg heller poengene til en annen gang. Poenget er ikke å reise til Chicago. Selv om jeg gjerne gjør det igjen!
     
    anders82 liker dette
  3. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,763
    Likes mottatt:
    4,861
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilt kjapp tur 2-3 februar. Digger SAS mc rabatten:)
     
    Shyneno liker dette
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    3,071
    Likes mottatt:
    13,732
    Bonuspoeng:
    183
    Hullet du stikker føttene inn i når du legger ned setet.
     
    Shyneno and RoadKing like this.
  5. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    3,380
    Likes mottatt:
    11,550
    Bonuspoeng:
    183
    Er det samme Biz setene på denne her som det er på A330, eller skal de gjøre noen endringer på setet? Anyone?
     
    Shyneno and flying_all like this.
  6. ccurrahee

    ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

    Innlegg:
    10,935
    Likes mottatt:
    40,128
    Bonuspoeng:
    293

    Min feil, et eller annet sted i hodet mente jeg at cubbyholes også brukes om en fotbrønn. Den beste oversetningen er kanskje footwell. Uansett er de for trange for oss med normale føtter.
     
    RoadKing liker dette
  7. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    1,037
    Likes mottatt:
    2,697
    Bonuspoeng:
    113
    Chicago på vinteren er imidlertid også en svært kald affære så man tar bare den turen etter min mening for å teste ny-flyet :)
     
    m.normann liker dette
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, jeg har begynt å se på flybilletter fra ORD til andre destinasjoner. Har familie rundt omkring i USA, så vi kan benytte sjansen til å hilse på noen av dem.
     
    October liker dette
  9. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    1,037
    Likes mottatt:
    2,697
    Bonuspoeng:
    113
    Gjøre det om til en Star Alliance bonustur kanskje? :)
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    Må se hva jeg finner på. Det er uansett mulig å avbestille.
     
  11. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,308
    Likes mottatt:
    3,208
    Bonuspoeng:
    113
    En så lenge ;) :p
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, håper da ikke SAS "forbedrer" bort muligheten til å avbestille! :rolleyes:
     
  13. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    645
    Likes mottatt:
    554
    Bonuspoeng:
    93
    Faderrullan, det er derfor jeg må sjekke IF på jobb! Grattis :D
     
    Eddie47 and holmen like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan være ubegripelig kaldt i Chicago i januar/februar, direkte utrivelig. Har vært der i flerfoldige frysegrader og sur vind sjøen ....heldigvis skulle jeg videre til Alabama.
     
  15. Palg82

    Palg82 Medlem

    Innlegg:
    215
    Likes mottatt:
    274
    Bonuspoeng:
    63
    Da blir det via Chicago på jeg å Junior når vi skal på Daytona 500 midt i februar. Blir bare A350 på returen da vi går via ARN ned for å komme ned litt tidligere enn CPH flighten. Planen er å dra videre til JAX samme dag. 1D/F på begge veier så det blir fin sammenligning mellom A330 og A350.
     
  16. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,275
    Likes mottatt:
    4,185
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis de også kan bytte ut mat menyen til noe "nytt" og bedre enn det de allerede har så kan dette bli svært bra :) med dette nye flyet.
     
    Shyneno liker dette
  17. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,481
    Likes mottatt:
    116,199
    Bonuspoeng:
    350
    Menyen byttes ut flere ganger i året
     
    Shyneno liker dette
  18. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,013
    Bonuspoeng:
    183
    Var der i April i fjor. Snøstorm.
    Tilbake 2 uker senere. Strålende sol og sommer.
     
    Palg82 liker dette
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,826
    Likes mottatt:
    10,567
    Bonuspoeng:
    293
    Jamen? Det finnes da vel varme hyggelige puber og barer i Chicago også vel?
     
    sovehue, ejoa, anders82 and 2 others like this.
  20. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,535
    Likes mottatt:
    2,628
    Bonuspoeng:
    113
    Helt sikkert. Spørsmålet er vel heller når reiser vi...
     
    NoLimit and Travellingalf like this.

Del denne siden