Joda, men hvis det blir flybytte, så sparer jeg heller poengene til en annen gang. Poenget er ikke å reise til Chicago. Selv om jeg gjerne gjør det igjen!
Er det samme Biz setene på denne her som det er på A330, eller skal de gjøre noen endringer på setet? Anyone?
Min feil, et eller annet sted i hodet mente jeg at cubbyholes også brukes om en fotbrønn. Den beste oversetningen er kanskje footwell. Uansett er de for trange for oss med normale føtter.
Chicago på vinteren er imidlertid også en svært kald affære så man tar bare den turen etter min mening for å teste ny-flyet
Ja, jeg har begynt å se på flybilletter fra ORD til andre destinasjoner. Har familie rundt omkring i USA, så vi kan benytte sjansen til å hilse på noen av dem.
Det kan være ubegripelig kaldt i Chicago i januar/februar, direkte utrivelig. Har vært der i flerfoldige frysegrader og sur vind sjøen ....heldigvis skulle jeg videre til Alabama.
Da blir det via Chicago på jeg å Junior når vi skal på Daytona 500 midt i februar. Blir bare A350 på returen da vi går via ARN ned for å komme ned litt tidligere enn CPH flighten. Planen er å dra videre til JAX samme dag. 1D/F på begge veier så det blir fin sammenligning mellom A330 og A350.
Hvis de også kan bytte ut mat menyen til noe "nytt" og bedre enn det de allerede har så kan dette bli svært bra med dette nye flyet.