Som de sier i Chicago: "if you dont like the weather - wait 5 mins and it will change". Januar og Februar kan vel være alt fra -25 via kraftig snøfall til +15....
De opererer med blodpriser om det er t/r samme dag, er det noe poeng å ringe SAS for å få en bedre pris per telefon? OSL-CPH-ORD-CPH-OSL 28.01.
Experflyer viser et slikt setekart: Det er i alle fall sagt at Plus blir 2-4-2, så det kan vel stemme? Jeg sitter i 1F
Det er vel ikke sagt så mye om hvordan setene blir, men jeg vil tro det blir omtrent som i dagens 330 og 340. Kanskje noen andre har mer info?
Siden jeg har vært nølende, mister jeg dessverre mulighet til å teste A350 i jan/feb 2020. Har letet litt rundt og finner ingen info om hvor A350 blir satt inn etter CPH-ORD. EF viser ingen ruter med A350 mai 2020. Sannsynligvis har SAS ikke bestemt seg ennå. Men jeg spør likevel, noen som vet hvor A350 blir satt inn senere på våren?
The Points Guy skriver: "The A350 will be based at the SAS hub at Copenhagen Airport and will operate on seven routes during the first year, including Chicago, Beijing, Newark, Tokyo, Shanghai, Hong Kong and San Francisco." Jeg har booket CPH - PEK - CPH hvor sas.no sier at det er a350 i februar
Ser A350 går til PEK frem til slutten av mars. Men jeg har håp om å fly til et sted uten å søke om visum. Jeg får legge inn varsling på aircraft change. Håper A359 dukker opp et sted i mai.