Hehe.. Følger mest med på mine egne seter, og når det er to andre seter som er booket i biz, så er det enkelt å skjønne når det kommer en pax til
Sjekker at det ikke har blitt noe tull med de setene jeg har valgt, det skjer jo stadig at SAS fjerner en rad med Plus, eller flytter oss/meg til et vilkårlig sted. Så da flytter jeg meg/oss tilbake. Eller til de beste setene jeg finner. Akkurat denne gangen var det for å finne ut hvor medforumisten hadde plassert seg, mest av nysgjerrighet. Men ja, det er litt OCD over det hele. Det skal jeg innrømme.
Men ettersom du reiser på poeng, er det tilstrekkelig å sjekke om de har byttet fly en virkedag før avreise og i så tilfelle avbestille
https://youhavebeenupgraded.boardin...a350-business-paris-toronto-return-1200-euro/ For de som eventuelt ikke vil til Chicago Men vil på tur med en nye A350, dere kan fryse i Tronoto i stedet, og ikke minst test det som ser ut som et veldig fint nytt hard produkt design hos BA.
Noen som tilfeldigvis har booket én eller flere av disse A350-flightene? CPH-ORD 19FEB ORD-CPH 20FEB CPH-ORD 26FEB ORD-CPH 27FEB