Har 2A på SK488. Er på plass i loungen fra klokken 14ish, om noen trenger innpass De har bør ha godt med Gin i dag for det kommer til å bli en GT eller to ;-)
Jeg er i 3C på 1820 avgangen. Lander fra KRS kl 1635, så møtes vel i trappa opp til gullstuen av dere som skal avgårde kl 1700? Jeg har på meg sort bukse og tskjorte og grå dressjakke om noen skulle ville hilse på.
Jeg tenker være der ca 15 ish dvs jeg drar fra Oslo ca 14. Gir gjerne innpass om noen trenger. har på meg en svart genser fra Studentparlamentet ved Høgskolen i Oslo og Akershus. Eneste grunnen til at jeg drar såpass "sent" er at selv lounge blir litt kjedelig i lengden. Jeg er litt kjip og sitter på 17A - men på en såpass kort flight har det nada å si.
Jeg satser på å komme innom om ikke lenge. Sort jakke og dongeribukse med en sort skinnveske over skuldra.
Etter planen til Nettbuss, skal jeg ankomme OSL 16:10, så selv om alt går etter planen, så blir det relativt tight for min del. Men om jeg løper rett til gullstuen, så rekker jeg vel et glass med [noe]. Og siden jeg ankommer så sent, regner jeg med at det blir lett å spotte hvor B(onusfeber)-gjengen sitter!
Da har vi akkurat boardet SK496 og alle tre er strategisk plassert på rad 4 i SAS First. Planen videre er innom hotellet for å sjekke inn før vi tar turen til baren på Clarion. See you there!
Da er jeg på plass i gullstuen. Sølvfarget Rimowa med tohjulstrekk. Sitter ved det største bordet ved buffeten