Mellomlanding og leg

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 09. aug 2017.

1. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    Skal bestille en reise med Widerøe og ser at turen har 3 leg. MOL - FRO - BGO - SVF. Flyturen MOL - FRO og FRO - BGO er samme flynummer og fly. Gjelder det som 1 eller 2 leg med tilsvarende segmenter/EBP opptjening?

2. Fideco

Fideco Medlem

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    1 leg og opptjening kun hvis det er kommersiell rute. Er det anbudsrute får du ingenting.

3. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    Begge strekninger er kommersiell i hht hjemmesiden til Widerøe, det har jeg sjekket. Så det vil si at jeg bare får 1 leg til BGO og 1 til SVG? Ikke bra^^

4. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Slik er det. Samme sak når jeg skal på jobb og reiser AES-BGO-SVG. Får bare poeng og leg som om det skulle være ett leg.

5. asc

asc Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Vet noen hvordan opptjeningen er på WF mellom BGO og OSL på rutene som har en minimellomlanding på mindre flyplasser? De selges jo som én flight med ett flightnummer. Tenker for eksempel på

WF196: BGO-(FDE)-OSL
    WF166: BGO-(HOV)-OSL

På Widerøes kart er BGO-FDE, og FDE-OSL anbudsruter. Vil det samme gjelde når det er solgt som BGO-OSL? Hvordan blir det da med den andre, hvor BGO-HOV er anbud, men HOV-OSL er kommersiell?

6. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Du får poeng for BGO-OSL, og eit segment registrert. (Etter eigne erfaringar.)

asc liker dette
  7. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    "Please note that the agreement between Widerøe and EuroBonus does not allow accrual of points on Widerøe flight numbers

WF 001-199 and WF 700-999."

(Så WF200 til WF699 gir segmenter og poeng, det har iallfall vært slik tidligere.)

8. Stuttfeiten

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Etter 1.april 2016 er det fleire ruter under WF200 som gjev poeng og segment. Er det på SAS eller Widerøe sine sider sitatet er henta frå? Virkar ikkje å vere oppdatert i det siste...?

9. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er noe gammelt jeg har fra i fjor en gang ja... Hentet fra Wideroe.no i sin tid. Hyggelig at de slipper opp litt på reglene da :)

10. Stuttfeiten

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    http://www.wideroe.no/Flybilletter/EuroBonus/Opptjen-EuroBonus-poeng :
    Men som sagt, etter 1.april 2016 har eg alltid fått poeng ved mellomlandingar på "anbudsflyplass" der eg ikkje har gått av flyet. ("flyvninger uten flybytte"?)

(Det kan forresten vere greitt å unngå den grønne "delivery at aircraft"-lappen på slike turar med mellomlanding, sjølv om det som regel ikkje blir tilbydd anna enn på direkteruter. Blir lett krøll av det. (Også eigen erfaring...). :))

Ser også at Widerøe har forbetra poengtabellen sin. Etter 1.sept (?) er det kun 100 poeng for eco low (U, K, L, T, O, V, G). No manglar vi berre at dei tek betalt for sjokoladebiten :)

11. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Dæven, der fekk eg eit snev av panikk! 100 poeng i U, K, L, T, O, V, G og 250 poeng i E, M, H, Q, W. Dette håpar eg er ein feil hos Widerøe for på nettsidene til SAS står det at opptjeninga i dei nemnde klassane hos Widerøe er 250 poeng og 500 poeng.

12. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
  13. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det er i alle fall samme bookingklasser som gir hhv 250 og 500 hos SAS.
    La oss håpe det er bare en leif hos WF..

14. Stuttfeiten

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Eg reagerte når eg såg at eg berre hadde fått 100 poeng for reisene i sept. Trudde fyrst at eg hadde reist med Lufthansa då eg såg poengsummen. Vart heilt forvirra. Men ja, Widerøe delar no ut ein "hundrelapp".

15. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det var no ikkje rare greiene. Fekk du ikkje ein gong 25 % påslag for å ha bling-bling-farge på EB-kortet?

Du kan jo i teorien leggje inn krav om å få litt fleire poeng all den tid SAS' WF-tabell seier at du skal få 250 poeng (pluss moms).

EDIT: Eg måtte jo sende ein e-post til Widerøe og spørje, og jo, dei har endra poengopptjeninga frå 1/9-17. Litt skuffande, må eg seie... :(

Last edited: 12. sept 2017
  16. Stuttfeiten

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Jau, eg fekk 25% i tillegg til The 100. Og grunnen til at eg kjøpte turane no i september var så klart at eg rekna med å dra inn poeng i massevis (250+25%) så det blir så klart ein streng epost til kundeservice. :)

Direkte smålig av Widerøe synest eg, i alle fall med tanke på billettprisane dei opererar med. Men vi ser vel begynnelsen på skilsmisseoppgjeret? :)

17. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Unekteleg stusseleg, ja. At ei reise t/r Kirkenes–Tromsø for den nette sum av 3 300 kroner (eco high) skal gi lusne 500 poeng totalt er smålig... (sjekka tilfeldig dato i oktober)

18. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Drar inn flere poeng ved å dra kortet for å kjøpe billetten :)

19. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Sånn har det blitt... Så må man regne på om det 'lønner seg' all den tid WF krever kredittkortgebyr på noen prosent. EDIT: Så lenge poengene renner inn, så skal man vel være tålelig fornøyd, kanskje :)

20. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Hugs at bonusbingen er full av poeng der kvart einaste eitt har ei historie knytta til seg, som har ein verdi, som berre trivst om dei blir fleire, det er denne bingen vi med glede badar i kvar einaste dag og til den dagen vi døyr vil vi ha eit ekstra godt auge til det aller første bonuspoenget som vi sleit så hardt for å få tak i. :)

Earl, DanH and Stuttfeiten like this.

Del denne siden