Mellomlanding og leg

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 09. aug 2017.

1. asc

asc Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Takk! Så det gjelder begge de to nevnte flightene? Også WF196, der begge delstrekningene isolert sett er anbudsruter?

2. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har ikkje reist med WF196, men på WF135 OSL-SDN-FRO har eg fått poeng og segment for OSL-FRO etter ei veke eller to. Også på WF155 OSL-SOG-FRO har eg fått segment og poeng for OSL-FRO automatisk.

3. asc

asc Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Gullmailen svarte først at de mente det skulle gi poeng, men måtte sjekke opp litt, og kom til slutt tilbake med at hverken WF196, WF163 eller WF166 BGO-OSL gir opptjening :(

4. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Noen erfaringer med dette nylig. Jeg er veldig skuffet over Diamantmailen her.

Jeg fløy TOS-HFT (Via Hasvik på utreise, direkte på retur), og svenskene på diamant kommer med at dette er anbudsrute og jeg ikke får poeng. Dette er jo direkte feil.

5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er helt riktig.
    Du får ikke poeng på anbudsruter. Du kan ikke engang kjøpe flights på disse med poeng.

Det gjelder følgende ruter:
    https://www.wideroe.no/anbudsruter

Det er litt kinkig da du kan booke KKN-TOS på flere flightnummer, og det er kun direkteflighten som gir poeng, de andre gjør det ikke.

6. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Går ut ifra du mener HFT ikke KKN. Jeg skulle nå uansett hatt poeng på returen som var direkte. Fikk nei her også i samme mail.

7. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det stemmer.

8. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,610
    Bonuspoeng:
    293
    Snedig nok er systemet slik at det dukkar opp bonuspoeng på ruter mellom KKN og TOS med mellomlanding i VDS eller på ruter frå VDS til TOS med mellomlanding i HFT. Om det skal vera slik eller om det er noko rart med systemet, kan eg berre spekulera både i og over. I alle fall har det vore slik, men det er nokre månader sidan eg sjølv hadde slike flygingar :)

Del denne siden