God jul til alle på forumet her fra Los Angeles. Fortsatt lørdag her riktignok, men hadde lyst å starte denne tråden før jeg jeg legger meg. Ikke helt julestemning her kanskje, men nyter årets siste tur og det er det viktigste! Håper det ligger mange reisegavekort og mulige bonuspoeng under treet for dem som har det! Ha en nydelig dag alle sammen!
God jul til alle insideflyers! Treet er pyntet, hunden er luftet, og frokost er inntatt. Nå lurer vi på hva vi har glemt, for vi har alt for god tid før hordene inntar huset i ettermiddag.. Jaja, det dukker nok opp noe. God jul, og takk for all tid vi har tilbrakt "sammen" på IF.
God jul alle saman! Pinnekjøtet av geit ligg i vatn og det meste byrjar å bli klart til julefeiring. Håpar alle får ein strålande dag!
Glad jul! Mye nysnø, ferdigpyntet juletre og frokosten unnagjort. Ingen reiser under juletreet meg bekjent. Men ingen gaver åpnet enda Glad jul alle sammen!
God juleformiddag fra hytta. Juletrimmen er unnagjort fra morran av ; Men til neste år ønsker jeg meg en snøfreser Takker for alle hyggelige stunder her på IF, takk for innsatsen til alle involverte- ambassadører,bloggere og skribenter, samt alle som har bidratt på en eller annen måte. Han en fantastisk juledag og -aften
God jul ønskes alle IF medlemmer fra Kastrup i København! Takk for et innholdsrik år, mye morro og en god dose kunnskapsdeling. Kan melde om at SAS holder kun gullstua oppe på Kastrup i dag, så vi som «sliter» med søkvkortet får drypp av det gode liv
God jul fra en stille Tigerstad! Roen senket seg i går kveld, dagen i dag står i sosialiseringens og kaloriinntakets tegn. Elgen er skutt/flådd/partert (av andre enn meg, men likevel...) klar for "the finishing touches" av undertegnede. To gode rødvin er også klare til dekantering, så vi får noe å velge i når første bordsetting går av stabelen. Ha en flott feiring der ute, uansett om nissen kommer med harde eller myke pakker!
Riktig god jul, og tusen takk til alle som bidrar på dette forumet. Jeg har i alle fall blitt avhengig av å sjekke innom flere ganger om dagen!! Julen feires hos mamma og pappa, og utsikten herfra ser slik ut: Så ønsker jeg dere alle en finest mulig julefeiring!
God jul til alle og enhver både på tur og i de tusen hjem. For min del stenger Treningssenteret tidlig i dag, så da blir det formiddagstrening før ettermiddagen blir et strev for å innta kaloriene igjen.
God jul ønskes fra svigerfars rike. Vi sjekket inn her i går og har enda én overnatting igjen før bilen frakter oss de nesten 30 minuttene hjem igjen på mandag. Her er det hvit jul på tross av +1°C og duskregn i natt. Takk for (litt for) mange timers forum-underholdning og bonus-lærdom i 2017 og ser frem til flere sprell til neste år!
God jul fra svigermors sofa. Servicen her overstiger alt hva diverse hoteller rundt om i verden har kunne gi dette året god jul til alle IF'ere rundt omkring.
God jul fra Trondheim! Takk for alle gode tips som muliggjør reiser verden rundt i det ypperste som kan bookes for poeng
Ho-ho! Eg veit det er mange snille InsideFlyers rundt omkring, så eg tippar det ligg mange harde pakkar under trea rundt omkring. Ha ein fin julekveld alle sammen, aldeles god jul!