Mest mulig effektiv reiseregning?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RICA, 21. mai 2018.

Tags:
  1. RICA

    RICA Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, kjære medreisende!

    Fant ikke helt noen smart sted å legge denne tråden, men forsøker her. Siden mange av dere som reiser sinnsykt mye også kanskje leverer en del reiseregninger lurer jeg på om dere har kommet over noen smarte app-er, løsninger eller andre program som kan effektivisere hele prosessen fra kvitteringer, til summering, utforming osv.

    Håper på noen tips :D :D
     
    Edvard liker dette
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,196
    Likes mottatt:
    17,194
    Bonuspoeng:
    293
    Office Lens, en app for å ta bilder/scanne kvitteringer, bilder, whiteboard, dokumenter +++ . Uber sjenial!

    Reiseregningene skal jo inn i et system på jobben, så det må gjøres manuelt. Hvis jeg bruker jobb-kredittkortet kommer transaksjonene automatisk inn, men det blir det jo ikke noe poeng av.
     
  3. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    6,686
    Bonuspoeng:
    183
    Muligens likevel litt på siden av hva du spør om siden jeg antar du er interessert i personlige løsninger, men i alle fall...
    Vi bruker Concur på jobben hos oss. Det er integrert reisebestilling og reiseregning. Vi har (dessverre) også firmakort og alle transaksjoner på dette (skal i prinsippet brukes på alt som har med jobbreisen å gjøre) kommer direkte inn i Concur og vi må bare route bilagene til riktig reise. Kvitteringer tar vi bare bilde av i app'en på telefonen, så vi slipper hele papirprosessen. Genialt system som forenkler hele prosessen med reiseregninger utrolig.
     
    DanH and chrt like this.

Del denne siden