Er i Orlando, Florida nå.
Miami: 3 netter på
Red Hotel South Beach 800kr+tax, som ble bestilt gjennom secretescapes.com, billig og ok, men dette var plassert mer på Middle Beach Miami.
Key West: 1 natt på
Hilton Garden Inn Key West 1800kr per natt, Greit priset, men Key West er dyrt. Meget fornøyd med hotell og service, fikk gratis oppgradering da jeg hadde nevnt bryllupsreise i bestillingen. Bestilt gjennom Hotels Reward og ViaTrump med Dollar betalte med SAS MC. (Bestillte resten av hotellen på samme måte)
Naples: 3 netter på
Inn of Naples (Motel) ca 600kr natten med frokost. Fint område og sentralt til. veldig fin strand noen hundre meter fra.
Treasure Island(mote ved kysten utenfor Tampa): 2 netter
The Bungalows ca 1000kr per natt. Fint område med strand 100m fra. 600m fra
John's Pass Village and Boardwalk som er et hyggelig sted å spise middag og se på delfiner fra resturanten.
Crystal River: Et stopp for å svømme med Manatee (sjøku)
Brukte River Ventures, veldig bra opplegg
Anbefales.
Orlando: 4 netter(kanskje flere)
Crowne Plaza Orlando Universal ca 1000kr natten. Veldig fornøyd med hotellet
Disney: Anbefaler at dere kjøper billetter på forhånd og laster ned Appen deres. Da kan dere booke frontline tickets gratis på 3 aktiviteter. Gjør dette så tidelig så mulig. Stod 3 timer i kø for å komme inn på hovedattraksjonen i AVATAR-land.
Orlando: OBS! Harry potter-land er fordelt på 2 parker. Så visst man vil ha med seg alt av dette blir det 2 parker som er ca 179dollar per pers for 1 dag.
Siste uken har jeg ikke bestemt meg for, men tror det blir noe hotel langs østkysten, tar gjerne i mot tips.
Leiebil: 15 dager med Chevrolet Camaro Cab (400kr dagen) og 1 dag med Chevrolet Corvette (1450kr per dag). Bytter bil siste dagen
Vis alt...