En ny aktør har kommet på banen med en søkemotor for Eurobonus-reiser - Norskutviklede Polarawards. Tenkte denne tråden kunne brukes som en samletråd med erfaringsutveksling og forbedringsforslag, da begge utviklerne er å finne på dette forumet. @natto @stemnic Jeg har ikke noen økonomiske interesser i Polarawards selv, bare så det er sagt, men har vært inne som betatester en stund før de åpnet opp nå i helgen som var. Polar har for øyeblikket en del fin funksjonalitet som gjør søkejobben langt enklere. Blant annet: Airport bundles - Du kan enkelt gruppere og lagre flyplasser du søker på ofte. Lettere filtrering - Fjern selskaper med dobbel poengpris ved ett klikk i stedet for 3. Exclude filter - Feks om du søker på "Asia" som sone, så kan du eksludere enkelte land/flyplasser fra sonen for å unngå mye filler-resultat til feks Dubai og India. Explore kart - Tenk google flights "utforsk", bare for bonusbilletter. Den beste trip-builderen som eksisterer - Endelig er det slutt på å scrolle opp og ned og frem og tilbake for å switche mellom å se på reisen du bygger og søkeresultatet. Her kan du selv velge hvor du vil at reisen du bygger skal vises (eller ikke vises). Native iOS app - Denne har jeg ikke testet selv enda, men veldig fin for de som vil ha alerts som push varsel på mobilen. Dette er funksjonalitet som kommer på toppen av det "vanlige" som er å forvente, som er live søk og alerts. Live søk inkluderer da full Skyteam-tilgjengelighet, ikke bare SAS. Søkemotoren kommer til å føles kjent ut for de fleste her på forumet, da den ligner mye på slik Awardfares så ut før de kom med en del mindre penge endringer (etter min mening).