Milagerun Beijing / PEK

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av edstro, 04. febr 2017.

  1. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor lang tid tror du det tar etter at passet er levert? Kan jeg ta en dagstur til Oslo, eller blir det overnatting og greier?
     
  2. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,560
    Likes mottatt:
    4,288
    Bonuspoeng:
    113
    Såfremt du har alle papirer i orden hjemme fra kan det la seg gjøre fra dag til dag
    http://no.china-embassy.org/eng/lsfw_9/fwxx/t1451851.htm
     
    Edvard liker dette
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Det spørs hvor mye du betaler, på hvor lang tid det tar. Firmaet eller ambassaden. Hvis du har reisevei og hotell vil jeg tro det er billigere å bruke et visum firma....

    Men det går det jo å regne på.
     
  4. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,560
    Likes mottatt:
    4,288
    Bonuspoeng:
    113
    helt sikkert, spørsmålet gikk bare på om det kunne gjøres på en dagstur eller han måtte ha overnatting. og siden de bruker én arbeidsdag ved rush service, må det nok påregnes en overnatting i Oslo
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Alt handler om penger. Kineserne er de værste kapitalister (helt utrolig at de krever å være kommunister). Legger du nok penger på bordet får du passet når du vil (omtrent).
     
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Nå misforstår du poenget mitt. Det er greit at TS spør om det er mulig å få ordnet visum på en dag hos ambassaden, noe det jo er. Men det er antagelig viktigere for TS at totalprisen raskt blir billigere ved å bruke et visum service firma. Med reise til og fra Oslo og overnatting vil det for de fleste som bor utenfor Oslo være enklere og billigere selv om de må betale ekstra for rask håndtering hos et firma. Poenget mitt er å se flere muligheter en en hel dag på Vindern.
     
    Thomas123 liker dette
  7. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    Min erfaring er at det fort vekk tar 3-4 dager fra man har levert søknaden hos visumkontoret, om man ikke velger ekspress. Dette også avhengig av man leverer tidlig i uken. Er det høysesong eller rush, kan det ta lenger tid, og har hentet visum hvor andre med meget kort frist til avreise, ikke har fått visum.

    En annen ting, husk å ha med alt som det står du skal ha med, ikke de mest fleksible.
     

Del denne siden