Milagerun fra Bergen innen utgangen av februar 2016

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av larsbau, 18. jan 2016.

Tags:
  1. larsbau

    larsbau Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei.

    Jeg mangler 4 segmenter for gullkort og er stadig i Bergen i jobbsammenheng. Er det noen som har tips for datoene 2.2 etter 1530, 3.2 etter 1530, 4.2 hele dagen må være på Flesland igjen til 20 eller 9. februar hele dagen frem til 1630. Setter pris på tips både på gode priser og på flyplasser som er lette å "snu i døren" på :)

    En annen opsjon er jo i teorien flyvninger ut fra Florø (FRO) hvor jeg bor, men dette er Widerøe-land og få muligheter for leg...
     
  2. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Fra Bergen kan du flakse med både Widerøe og SAS. Her har du noe for 4.2 som ikke er for tidlig og ikke for seint og 4 segmenter. 1324 penger.
    mr1.PNG
    mr2.PNG
     
    larsbau liker dette
  3. larsbau

    larsbau Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takker, har også en BGO-OSL-HAM-OSL-BGO 8. februar for kr 1274,- med avreise BGO 0830 og retur dit 1535 som gir litt bedre tid til flyet hjem fra Fleland kl 1645. Også får jeg vært i EU ;)

    40 minutter snutid i HAM holder vel, ut i fra hva jeg har lest her inne?
     
  4. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også lest at det går bra :)
    Selv holder jeg til i KRS og kan bare fly lørdager/søndager - og da er det lettere å fly nordover enn sørover ;)
     
  5. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    KRS er ikke akkurat veldig egna for mileagerun da man må ut og inn igjen... SÅ litt kø i sikkerhetskontroll kan gjøre at det blir knapt.
     
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    40 min holder til og med for en tur innom Loungen. Minimum time i henhold til SAS er 35 (hvis jeg ikke husker feil). Du får veldig ofte bussgate når du ankommer med når du går av bussen er det bare å gå rett fram til du får rulletrappen på høyre side og ta denne opp en etg og du er da tilbake på avgang sonen. Lufthansa Loungene ligger en etg opp ved gate 19 og er som regel på veien for gate du får på returen.

    Har faktisk tur til HAM både søndag 14 februar og søndag 21 februar så kan gjeste deg inn i Loungen hvis du eventuelt skal reise en av di datoene :)
     

Del denne siden