Er fortsatt med, men er litt for travelt på jobb for tiden så er ikke 100% sikker før fredag ettermiddag/kveld...
Om nokon har bruk for å få frakta ein pall med lecablokker til London så er dette ein once-in-a-lifetime sjanse. Kva er samla bagasjekvote, 40-50 x 23 kg?
Og på returen får dere plass til ganske mange sokker med samme kvote. Finnes til og med i IF-fargene.
Fleire gongar har eg lova meg sjølv at eg aldri meir skal ta nattbussen til Gardermoen, likevel ser eg at eg ikkje klarar å få til andre alternativ denne gongen. Eg er difor på plass i loungen rundt 05.30, reknar med at det då berre er utanlandskantina som er open.
Burde man kanskje ta frokosten på innland før man trasker bort på utland eller er utvalget av mat det samme på begge steder? Opplevde hvert fall maten på innland som veldig bra sist jeg var der.
Sjekket nettopp inn og har plutselig blitt flyttet en rad frem fra CPH til LHR, så nå sitter jeg på 4D mens 5D er ledig. Er dette sånt som ofte skjer hos SK?
Jeg har 1B, 2D og 2D også ser at jeg noen har dumpet ned i 2D begge flightene selv om det er annet snadder tilgjengelig