Bianca Ferret, danseyogainstruktør frå Värmland som skal på tredagars kurs i latteryoga. Ho hadde tidlegare E som favorittsete, men skifta til B etter ein traumatisk flytur i september i fjor.
Når du skal til å bestille så ring meg, så byter eg til midtsete. Du får ikkje midtgang, men utsikt over havet er vel ein bra nr 2?
Ser ut som SAS har planer om å få oss sinnsykt drita på turen ved og ikke servere mat fra CPH til LHR. Tror nok undertegnede og @Stuttfeiten må lage matpakke i Loungen på CPH så det ikke skal gå helt over styr!
@maarstad og jeg har vært på Heathrow og gjort litt forarbeid. Både nummer en og to hos Singapore er godkjent. Resten tar vi 10. mars.
Hva skjedde med den gode, gamle G/T'en? Jeg håper at det ikke er noe krav at man må drikke sånne rare drinker på denne turen?
Jeg vet ikke om jeg synes noen av de er spesielt rare. Faktisk vil jeg påstå at Singapore Sling er ganske naturlig valg i Singapore Airlines-loungen, men de fikset nok GT også
Hadde den hos Singapore 13/1, måtte liksom det fordi vi var hos Singapore og syntes den var god. Masse flasker og blandinger fra bartenderen sin side, men @holmen mente den ikke smakte slik den skal? Ikke vet jeg.
Jeg er ikke så stor på veldig søte drinker selv og den eneste gangen jeg har drukket Singapore Sling var på MR til LHR i 2017 Frem til jeg har besøkt Raffles og prøvd den originale så skal jeg ikke uttale meg.