Da var statusmatch i boks med 6 legs med LH som senator. Stor takk til de som har tipset om POZ via FRA og MUC til en overkommelig pris. Gjorde totalt 8 flyginger og 6700 km på en helg, og det kjentes på kroppen
Sånn er det når man bor inst inni reva av moder Norge..Røyk på en smell på kr. 1072 for 3-4 timer med å ligge flat og ta seg en dusj i POZ, da inngang til avgangshallen var 2 timer før(avgang fra POZ kl. 0605) og det var trestoler fra ungdomsskolen rundt overalt. Så da blei det å sjekke inn på Moxy-hotellet som er rett i nærheten.
Om noen skal ta den samme turen med retur samme dag, burde det ikke bli noe problemer, da egen VIP inngang for Senatorer gjennom security, og det tok 2 sekunder å komme seg igjennom. Ikke mange folk som hadde tilgang, da jeg tror det er flest avganger med Monarch, Air Europa, Ryanair etc. Står ingenting på security, da kun VIP skilt og ingen info om hvem som har tilgang på denne som jeg så. Passet som jeg hadde med ble kun brukt på Moxy, da dem måtte ha noe info om meg. Ellers var det innad i schengen all the way. Ellers må jeg jo si at lungene til LH vil bli savnet, da jeg har koset meg med all vått og tørt gjennom helgen.
Prøvde å la LH fikse alt mht tildeling av seter, og fikk vindu-sete 5 ganger og oppgradert til business og midtgang på 1 av flygingene. Fikk ledig midtsete 3 ganger inkl oppgraderingen. Det må man si seg fornøyd med, all den tid det var mas mht handbagasje og fulle fly hele helgen
Takk nok en gang for mange gode tips og info.
Vis alt...