Min datter som fylte 8 i april 2014, har på ordinær skole i Akershus (3dje klasse) blitt utfordret - hvor har du vært, og hvor lenge har du vært der; Ved rask opptelling ble det; Thailand; BKK, HKT, USM - totalt 24 netter Emiratene; UAH, DXB - totalt 39 netter (herav 13 netter på Atlantis) Bahrain; BAH - totalt 6 netter Jordan; AQB - totalt 7 netter Oman; MCT - totalt 8 netter USA; LAX,SFO,SAN, CLT, MIA, FLL, MCO, ORD, DFW, NYC - totalt 60 netter Tyskland; 5 netter FRA, 2 netter MUC - totalt 7 netter Norge; Trysil - totalt 45 netter UK; LON - totalt 3 netter Sverige; 4 netter på camping Malta; 7 netter i MLA/St.Julian Jeg forstår at barn reiser mer i disse dager, men denne listen overgår familiens hytte i Skottevig, Høvåg - Norge. Er dette unormalt ?
Det er jo en del som kalles "ambassadebarn" som har bodd i ex antall land før de bgynner på barneskolen... normalen er helt sikkert å være hjemme...
Tja, hadde vel kanskje noe i nærheten da jeg var like gammel og det var nok mindre vanlig da (blir vel en 14 år siden) enn det er idag. Solid over snittet er det nok, spesielt mtp destinasjoner.