Min reise til menneskerettighetenes Høyborg.

Tråd i 'Reisebrev' startet av MadsVaHa, 03. april 2016.

  1. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig interessant lesning! Takk for at du tok deg tid til å skrive dette! :)
     
  2. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det :)
    Du trenger ikke spise fisk, du kan kose deg med svin som ikke smaker svin og kalde nudler. En skikkelig slager som kan sende deg rett på ramma ;)

    Bare hyggelig :)
    Skulle gjerne lagt ut flere bilder, men føler at de blir så store at det tar en evighet å laste pluss at de blir for store for tråden. Håper noen datakyndige kunne vist meg hvordan jeg komprimerer de til en ok størrelse. Slik at jeg får plass til flere pr. side.

    Absolutt et annerledes reisemål jeg virkelig vil anbefale for de som har muligheten til å reise.

    Takk :)
    Følte det var på tide at jeg bidro med en rapport jeg også, har hatt stor glede å lese om andres reiser.
     
    RoadKing liker dette
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for et fantastisk flott innblikk i den lukkede verden!

    Sikker på at det ikke var sjefen sjøl? Han pleier jo å vinne alt annet, ta 18 hole-in-one på samme runde, fant opp Internett og jeg vet ikke hva... :D
     
    MadsVaHa and Travellingalf like this.
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Takk så mye :)
    Mannen er jo et unikum. Gikk rykter at han hadde verdensrekorden på maraton, tror tiden var 1,30 eller noe. Hadde i alle fall knust den gamle rekorden, en sterk tid når man løper med lakksko. Alt er mulig for en mann som er i besittelse av en enhjørning.
    [​IMG]
     
  5. LineE

    LineE Medlem

    Innlegg:
    78
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Kjempespennende å få et innblikk! Takk for at du deler - og for at du skildrer så godt! :)
     
    MadsVaHa liker dette
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det :)
     

Del denne siden