Fant ikke full tabell for OSL noe sted på forumet, så håper noen kan dele. Spesifikt på jakt etter MCT for OSL, INT/DOM og overganger SN/SK og SN/DY, del av en A-B-A-(C/D)-booking hvor bare noen skal videre til C og D, og litt bookingissues med mange ulike varianter, så ser på å booke litt separate billetter...
Oppsatt rutentid ankomst Gardermoen er 07.20 fra KSU, flyet til LHR går kl 07.55, er dette noe som er innafor?
Noen som har anledning til å sjekke MCT på ARN? Gjelder inn med SK eller ET og videre med ET Ironisk nok kan jeg booke OSL-ARN med ET og ARN-ADD, men det er ingen tilgjengelighet for OSL-ADD… I utgangspunktet burde der jo ikke være utfordring med MCT for OSL-ARN med ET og ARN-ADD all den tid det er samme fly på begge flightene.
Takk. For sikkerhetsskyld, vil det si at ET-ET kjører lavere enn for standard I/I og at 45 minutter er ok? Da skal det klaffe med OSL-ARN og ARN-ADD med ET ettersom det er 1:00 mellom, til tross for at de ikke dukker opp sammen på SAS.no.
Har kun fått en time mellom Osl-Cph og Cph-Lax av sas, noen som har peiling på om dette blir stress? Er i utgangspunktet skeptisk til å ha kort transfer før en interkontinental flight og den har blitt ombooket av sas flere ganger. Så er ikke ruten jeg originalt bestilte
Det skal gå fint. De selger gjennomgående billetter med 55 min mellom flightene på CPH. Men du har ikke tid til lounge og sånt.
Har fått en schedule change og beskjed om at de ikke klarer å erstatte flightene. Ingen er kansellert, men mellomlandingene er noe kortet ned, så vil tro det er brudd på MCT. 1) Kan noen sjekke MCT på BOG (I/I AV inn og CM ut) og PTY (I/I CM inn og ut)? 2) Alle flightene står som confirmed og det står ingenting på 'Mine Bestillinger' om at billetten ikke lenger er gyldig. Sjekker jeg reisen på sidene til feks CM ser også alt ok ut. Hva skjer egentlig om jeg ikke gjør noe med dette?
Skal bestille en CT-reise NAP-FRA-OSL med Lufthansa hele veien, transittid i FRA er kun 45 min. Er det gjennomførbart?
Kan se ut til at det er akkurat innafor: Results from ExpertFlyer.com Minimum Connect Times: Connecting at FRA Incoming airline LH Outgoing airline LH Flight type International to International STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .45 .45 .45 .45 OFFLINE .45 .45 .45 .45 ** OR * ARE ALL LH-LH II 2.00 CDS LG - AC LH-LH II 2.00 CDS AC - LG LH-LH II 1.00 CDS AC - OS ALL - COUNTRY AT LH-LH II 2.00 EQP BUS - ALL CDS N/A - AC LH-LH II 2.00 EQP TRN - ALL CDS N/A - AC LH-LH II SUP CDS N/A - UA COUNTRY BY - ALL 06JUL21 - INF LH-LH II 1.00 CDS N/A - UA LH-LH II 1.30 CDS N/A - XQ 22JUN21 - INF LH-LH II SUP CDS UA - N/A ALL - COUNTRY BY 06JUL21 - INF LH-LH II 1.00 CDS UA - N/A COUNTRY US - ALL LH-LH II 1.00 ALL - TLV LH-LH II 1.00 EQP BUS - ALL XER - REGION SCH LH-LH II .45 ALL - FLT 400 - 799 REGION SCH - COUNTRY SG LH-LH II .45 ALL - FLT 400 - 799 REGION SCH - COUNTRY US LH-LH II .45 ALL - FLT 400 - 799 REGION SCH - COUNTRY ZA LH-LH II SUP EQP TRN - TRN REGION SCH - REGION SCH
TOS skal ha 30 minutter for alle muligheter. STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .30 .30 .30 .30 OFFLINE .30 .30 .30 .30