Kan noen slå opp AV/AV på BOG for meg? Etter høstens slakt av Expertflyer har jeg ikke lenger medlemsskap der...
I/I antakeligvis, men er den så stor at den ikke kan screenshottes inn ? Kikker på en reise med 1:14 overgang.. håper det ikke er 1:15 som er min.. Usikkerr på terminalene dog..
Fra telefonen var det enklest med "share as bbcode" I hovedsak rundt 1 time, men med en stor mengde unntak: Spoiler: Results from https://www.ExpertFlyer.com Code: Minimum Connect Times: Connecting at BOG Incoming airline AV Outgoing airline AV Flight type International to International STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .30 1.00 1.30 1.30 OFFLINE .30 1.00 1.30 1.30 ** OR * ARE ALL AV-AV II 1.05 ALL - FLT 6502 - 6502 CDS ** - ** TRM 1 - 1 UIO - FRA AV-AV II SUP CDS ** - ** TRM 1 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US AV-AV II 1.00 CDS ** - ** TRM 1 - 1 31OCT21 - INF AV-AV II 1.05 ALL - FLT 6502 - 6502 CDS N/A - ** TRM 1 - 1 UIO - FRA AV-AV II SUP CDS N/A - ** TRM 1 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US AV-AV II 1.00 CDS N/A - ** TRM 1 - 1 31OCT21 - INF AV-AV II 1.05 ALL - FLT 6502 - 6502 CDS ** - N/A TRM 1 - 1 UIO - FRA AV-AV II SUP CDS ** - N/A TRM 1 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US AV-AV II 1.00 CDS ** - N/A TRM 1 - 1 31OCT21 - INF AV-AV II .59 FLT 138 - 138 - FLT 213 - 213 TRM 1 - 1 GYE - ASU 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .59 FLT 8394 - 8394 - FLT 213 - 213 TRM 1 - 1 GYE - ASU 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .59 FLT 211 - 211 - FLT 213 - 213 TRM 1 - 1 JFK - ASU 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 50 - 50 - FLT 18 - 18 TRM 1 - 1 LIM - BCN 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .59 FLT 138 - 138 - FLT 87 - 87 TRM 1 - 1 GYE - EZE 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .59 FLT 8394 - 8394 - FLT 87 - 87 TRM 1 - 1 GYE - EZE 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .59 FLT 211 - 211 - FLT 87 - 87 TRM 1 - 1 JFK - EZE 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .51 TRM 1 - 1 PUJ - EZE 20SEP19 - INF AV-AV II 1.05 ALL - FLT 6502 - 6502 TRM 1 - 1 UIO - FRA AV-AV II 1.10 TRM 1 - 1 UIO - FRA AV-AV II .55 FLT 137 - 137 - FLT 85 - 85 TRM 1 - 1 PUJ - GRU 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .56 TRM 1 - 1 PUJ - GRU 20SEP19 - INF AV-AV II .55 FLT 187 - 187 - FLT 8385 - 8385 TRM 1 - 1 MEX - GYE 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 129 - 129 - FLT 139 - 139 TRM 1 - 1 PUJ - GYE 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 129 - 129 - FLT 8383 - 8383 TRM 1 - 1 PUJ - GYE 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .59 FLT 218 - 218 - FLT 210 - 210 TRM 1 - 1 EZE - JFK 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .59 FLT 248 - 248 - FLT 49 - 49 TRM 1 - 1 GRU - LIM 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 138 - 138 - FLT 103 - 103 TRM 1 - 1 GYE - LIM 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 8394 - 8394 - FLT 103 - 103 TRM 1 - 1 GYE - LIM 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 211 - 211 - FLT 103 - 103 TRM 1 - 1 JFK - LIM 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 138 - 138 - FLT 239 - 239 TRM 1 - 1 GYE - LPB 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 8394 - 8394 - FLT 239 - 239 TRM 1 - 1 GYE - LPB 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II 1.18 FLT 239 - 239 - FLT 227 - 227 TRM 1 - 1 IAD - LPB 25OCT20 - INF AV-AV II .55 FLT 211 - 211 - FLT 239 - 239 TRM 1 - 1 JFK - LPB 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 74 - 74 - FLT 46 - 46 TRM 1 - 1 LIM - MAD 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 138 - 138 - FLT 109 - 109 TRM 1 - 1 GYE - MVD 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 8394 - 8394 - FLT 109 - 109 TRM 1 - 1 GYE - MVD 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .55 FLT 211 - 211 - FLT 109 - 109 TRM 1 - 1 JFK - MVD 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .58 TRM 1 - 1 MVD - PUJ 01NOV19 - INF AV-AV II .56 TRM 1 - 1 PUJ - SCL 20SEP19 - INF AV-AV II 1.05 ALL - FLT 6000 - 6999 TRM 1 - 1 LIM - SJO AV-AV II .58 TRM 1 - 1 MVD - SJU 01NOV19 - INF AV-AV II .57 TRM 1 - 1 PUJ - UIO 01NOV19 - INF AV-AV II 1.18 FLT 239 - 239 - FLT 8382 - 8382 TRM 1 - 1 IAD - VVI 25OCT20 - INF AV-AV II .59 FLT 195 - 195 - FLT 8382 - 8382 TRM 1 - 1 SJO - VVI 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .59 FLT 699 - 699 - FLT 8382 - 8382 TRM 1 - 1 SJO - VVI 29OCT23 - 30MAR24 AV-AV II .59 FLT 8376 - 8376 - FLT 8382 - 8382 TRM 1 - 1 UIO - VVI 31OCT21 - INF AV-AV II SUP TRM 1 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US AV-AV II 1.00 TRM 1 - 1 31OCT21 - INF **-AV II 1.30 ALL - FLT 6502 - 6502 CDS N/A - ** TRM 1 - 1 ALL - FRA 24OCT12 - INF **-AV II SUP CDS N/A - ** TRM 1 - 1 COUNTRY MX - COUNTRY MX **-AV II SUP CDS N/A - ** TRM 1 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US **-AV II 2.00 ALL - FLT 6000 - 6559 CDS N/A - ** TRM 1 - 1 **-AV II 2.00 ALL - FLT 6680 - 6999 CDS N/A - ** TRM 1 - 1 **-AV II 1.50 CDS N/A - ** TRM 1 - 1 01SEP20 - INF **-AV II 2.00 ALL - FLT 6502 - 6502 CDS N/A - ** TRM 2 - 1 ALL - FRA 24OCT12 - INF **-AV II SUP CDS N/A - ** TRM 2 - 1 COUNTRY MX - COUNTRY MX **-AV II SUP CDS N/A - ** TRM 2 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US **-AV II SUP CDS N/A - ** TRM 1 - 2 COUNTRY MX - COUNTRY MX **-AV II SUP CDS N/A - ** TRM 1 - 2 COUNTRY US - COUNTRY US **-AV II SUP CDS N/A - ** TRM 2 - 2 COUNTRY MX - COUNTRY MX **-AV II SUP CDS N/A - ** TRM 2 - 2 COUNTRY US - COUNTRY US **-AV II 1.30 ALL - FLT 6502 - 6502 TRM 1 - 1 ALL - FRA 24OCT12 - INF **-AV II SUP TRM 1 - 1 COUNTRY MX - COUNTRY MX **-AV II SUP TRM 1 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US **-AV II 2.00 ALL - FLT 6000 - 6559 TRM 1 - 1 **-AV II 2.00 ALL - FLT 6680 - 6999 TRM 1 - 1 **-AV II 1.50 TRM 1 - 1 01SEP20 - INF **-AV II 2.00 ALL - FLT 6502 - 6502 TRM 2 - 1 ALL - FRA 24OCT12 - INF **-AV II SUP TRM 2 - 1 COUNTRY MX - COUNTRY MX **-AV II SUP TRM 2 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US **-AV II SUP TRM 1 - 2 COUNTRY MX - COUNTRY MX **-AV II SUP TRM 1 - 2 COUNTRY US - COUNTRY US **-AV II SUP TRM 2 - 2 COUNTRY MX - COUNTRY MX **-AV II SUP TRM 2 - 2 COUNTRY US - COUNTRY US AV-** II SUP CDS ** - N/A TRM 1 - 1 COUNTRY MX - COUNTRY MX AV-** II SUP CDS ** - N/A TRM 1 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US AV-** II 2.00 FLT 6000 - 6559 - ALL CDS ** - N/A TRM 1 - 1 AV-** II 2.00 FLT 6680 - 6999 - ALL CDS ** - N/A TRM 1 - 1 AV-** II 1.30 CDS ** - N/A TRM 1 - 1 AV-** II SUP CDS ** - N/A TRM 2 - 1 COUNTRY MX - COUNTRY MX AV-** II SUP CDS ** - N/A TRM 2 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US AV-** II 2.00 FLT 6503 - 6503 - ALL CDS ** - N/A TRM 1 - 2 FRA - ALL 24OCT12 - INF AV-** II SUP CDS ** - N/A TRM 1 - 2 COUNTRY MX - COUNTRY MX AV-** II SUP CDS ** - N/A TRM 1 - 2 COUNTRY US - COUNTRY US AV-** II SUP CDS ** - N/A TRM 2 - 2 COUNTRY MX - COUNTRY MX AV-** II SUP CDS ** - N/A TRM 2 - 2 COUNTRY US - COUNTRY US AV-** II SUP TRM 1 - 1 COUNTRY MX - COUNTRY MX AV-** II SUP TRM 1 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US AV-** II 2.00 FLT 6000 - 6559 - ALL TRM 1 - 1 AV-** II 2.00 FLT 6680 - 6999 - ALL TRM 1 - 1 AV-** II 1.30 TRM 1 - 1 AV-** II SUP TRM 2 - 1 COUNTRY MX - COUNTRY MX AV-** II SUP TRM 2 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US AV-** II 2.00 FLT 6503 - 6503 - ALL TRM 1 - 2 FRA - ALL 24OCT12 - INF AV-** II SUP TRM 1 - 2 COUNTRY MX - COUNTRY MX AV-** II SUP TRM 1 - 2 COUNTRY US - COUNTRY US AV-** II SUP TRM 2 - 2 COUNTRY MX - COUNTRY MX AV-** II SUP TRM 2 - 2 COUNTRY US - COUNTRY US **-** II GLSUP CDS AA - 2D **-** II GLSUP CDS AA - 2Z **-** II GLSUP CDS 2D - AA **-** II GLSUP CDS 2Z - AA **-** II GLSUP CDS AD - AA **-** II GLSUP CDS AR - AA **-** II GLSUP CDS BC - AA **-** II GLSUP CDS BT - AA **-** II GLSUP CDS D8 - AA **-** II GLSUP CDS DY - AA **-** II GLSUP CDS EK - AA **-** II GLSUP CDS EW - AA **-** II GLSUP CDS F9 - AA **-** II GLSUP CDS H2 - AA **-** II GLSUP CDS HX - AA **-** II GLSUP CDS KC - AA **-** II GLSUP CDS MX - AA **-** II GLSUP CDS NK - AA **-** II GLSUP CDS PC - AA **-** II GLSUP CDS PD - AA **-** II GLSUP CDS QS - AA **-** II GLSUP CDS RO - AA **-** II GLSUP CDS SY - AA **-** II GLSUP CDS TR - AA **-** II GLSUP CDS TS - AA **-** II GLSUP CDS UX - AA **-** II GLSUP CDS VA - AA **-** II GLSUP CDS VB - AA **-** II GLSUP CDS W6 - AA **-** II GLSUP CDS XP - AA **-** II GLSUP CDS Y4 - AA **-** II GLSUP CDS AA - AR **-** II GLSUP CDS AA - BC **-** II GLSUP CDS AA - BT **-** II GLSUP CDS AA - D8 **-** II GLSUP CDS AA - DY **-** II GLSUP CDS AA - EK **-** II GLSUP CDS AA - EW **-** II GLSUP CDS AA - F9 **-** II GLSUP CDS AA - H2 **-** II GLSUP CDS AA - KC **-** II GLSUP CDS AA - PC **-** II GLSUP CDS AA - PD **-** II GLSUP CDS AA - QS **-** II GLSUP CDS AA - RO **-** II GLSUP CDS AA - SY **-** II GLSUP CDS AA - TR **-** II GLSUP CDS AA - UX **-** II GLSUP CDS AA - VA **-** II GLSUP CDS AA - VB **-** II GLSUP CDS AA - W6 **-** II GLSUP CDS AA - XP **-** II GLSUP CDS AA - Y4 **-** II 1.30 TRM 1 - 1 **-** II 1.30 TRM 2 - 1 **-** II 1.30 TRM 1 - 2 **-** II 1.30 TRM 2 - 2 .
Jeg har egentlig ikke tenkt mye over det fordi noen har solgt meg billettene og jeg regner med at det går mer enn greit. Vi kommer inn med SQ fra LHR (terminal 0) og har 1:40 til neste fly SQ SIN-BKK (terminal 2) Er det god tid? Er det langt å gå? Er det lurt å vurdere rullestol?
https://www.changiairport.com/en/maps.html har et interaktivt kart som gir et inntrykk av avstander på Changi. Mellom LHR og BKK har du trolig et terminalbytte fra T3 til T2, dette står vanligvis oppgitt i reiserute og skjer raskt med airside transfertog.
Noen som kunne hjulpet med MCT for LX-SK på OSL? Der er videre innenriks og jeg prøver å booke 55 min connection uten hell.
Hei. Lørdag 20.1 lander vi i CPH 08.20 og har videre fly til LAX 09.30. Er denne trygg? Vet jo hvor tregt det går ut fra OSL med deice etc? Og venter de på oss hvis vi blir litt forsinket? Vi reiser kun med håndbagasje så det er ikke et problem.
Det er mer enn nok tid så lenge dere lander omtrent på oppsatt tid. Boarding stenger ikke før 08:55 (ref SAS sine sider om at boarding stenger 35 min før avgang). Dere kommer sikkert inn på B-gates eller A1-15, derfra til ytterst på non-schengen kommer du deg fint på 35 min, inkl passkontroll. Skulle dere være sene inn vil de helt sikkert vente til opp mot avgangstid før de eventuelt booker dere om til et annet fly. Prisen for å ikke vente noen minutter på dere er ofte €600 per pax. På generell basis er gjennomgående bookinger satt med MCT som gjør at man når neste fly uten å måtte sprinte. Selvfølgelig kan det være forsinkelser, men i utgangspunktet skal alle connections gå fint.
Ok takk for utfyllende svar! Jeg er ikke så bekymret for passkontroll etc, den kan man alltids løpe forbi køen i Hvis vi plutselig står i CPH og flyet har reist håper jeg ihvertfall de kan sende oss med noen andre i *A da vi allerede er ombooket en dag senere en utgangspunktet pga kansellering av morgenfly til CPH.
LAX flighten er jo såpass tidlig at det er veldig mange muligheter, SAS har jo f.eks egne flighter til både Washington, Chicago og NYC litt senere på dagen og så får man vel United videre derfra.
Flott! Booket business OSL - EWR - LAX en gang, ingen fortalte at det KUN var business på OSL-EWR.. Du kan si den overgangen fra 1D hos SAS til 26A hos United var tøff mentalt og fysisk.
Results from https://www.ExpertFlyer.com Code: Minimum Connect Times: Connecting at CPH Incoming airline AC Outgoing airline SK Flight type International to International STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .30 .45 .45 .45 OFFLINE .30 .45 .45 .45 ** OR * ARE ALL **-SK II .50 21NOV18 - INF **-** II GLSUP CDS AA - 2D **-** II GLSUP CDS AA - 2Z **-** II GLSUP CDS 2D - AA **-** II GLSUP CDS 2Z - AA **-** II GLSUP CDS AD - AA **-** II GLSUP CDS AR - AA **-** II GLSUP CDS BC - AA **-** II GLSUP CDS BT - AA **-** II GLSUP CDS D8 - AA **-** II GLSUP CDS DY - AA **-** II GLSUP CDS EK - AA **-** II GLSUP CDS EW - AA **-** II GLSUP CDS F9 - AA **-** II GLSUP CDS H2 - AA **-** II GLSUP CDS HX - AA **-** II GLSUP CDS KC - AA **-** II GLSUP CDS MX - AA **-** II GLSUP CDS NK - AA **-** II GLSUP CDS PC - AA **-** II GLSUP CDS PD - AA **-** II GLSUP CDS QS - AA **-** II GLSUP CDS RO - AA **-** II GLSUP CDS SY - AA **-** II GLSUP CDS TR - AA **-** II GLSUP CDS TS - AA **-** II GLSUP CDS UX - AA **-** II GLSUP CDS VA - AA **-** II GLSUP CDS VB - AA **-** II GLSUP CDS W6 - AA **-** II GLSUP CDS XP - AA **-** II GLSUP CDS Y4 - AA **-** II GLSUP CDS AA - AR **-** II GLSUP CDS AA - BC **-** II GLSUP CDS AA - BT **-** II GLSUP CDS AA - D8 **-** II GLSUP CDS AA - DY **-** II GLSUP CDS AA - EK **-** II GLSUP CDS AA - EW **-** II GLSUP CDS AA - F9 **-** II GLSUP CDS AA - H2 **-** II GLSUP CDS AA - KC **-** II GLSUP CDS AA - PC **-** II GLSUP CDS AA - PD **-** II GLSUP CDS AA - QS **-** II GLSUP CDS AA - RO **-** II GLSUP CDS AA - SY **-** II GLSUP CDS AA - TR **-** II GLSUP CDS AA - UX **-** II GLSUP CDS AA - VA **-** II GLSUP CDS AA - VB **-** II GLSUP CDS AA - W6 **-** II GLSUP CDS AA - XP **-** II GLSUP CDS AA - Y4 .
Litt armer og ben nå med en CT-booking med avreise i morgen hvor det har blitt kanselleringer som klusser til mye. CT-telefonen mener MCT i Toronto (YYZ) er 4 timer ved ruten ORD-YYZ-EWR, begge med AC. Alternativet jeg har funnet har rett over 2 timer. Har MBJ-YYZ-CPH på hjemreisen med AC med 2.5 times connection som er ok. Kan noen sjekke MCT-reglene på ORD for ruten ORD-YYZ-EWR (USA - Canada - USA) med AC?
Fire timer ser ut til å stemme for US-US på YYZ: AC-AC II 4.00 TRM 1 - 1 COUNTRY US - COUNTRY US En slike routing kan også være i brudd med kabotasjeregler og gi trøbbel ved innsjekk.
Så lenge SAS får billettert med alle de advarslene og reglene de må forholde seg til, så er det vel en gyldig reiserute uansett?
Reisen som helhet er antagelig innenfor ettersom den starter i Norge og ender opp i Jamaica, men Air Canada kan finne på å reagere da de ikke har lov til å frakte passasjerer mellom amerikanske flyplasser.
Det skal ikke være lett å være bonusnisse. Har kun 1:15 på ORD, så får først og fremst se om jeg rekker neste flight. Dernest eventuelt diskutere med gjengen fra AC. Eventuelt bruke morgendagen på å finne noe annet som fungerer.