God mandags morgen fra OSL. Kaffe latte i termokoppen og litt benplass og softblock fungerer selv på EB rabatt billettene som ble kjøpt inn etter jul. Selv venter forelesninger på meg så håper jeg alle har en fin fly og eller jobbdag.
God morgen! Våknet opp passelig jetlagged, kl 0530, til mitt første år med egenopptjent EBG! 1 av 10 er dermed haket av på LTG, så får vi krysse fingrene for at Eurobonus-konseptet lever like lenge... Opptjeningsperioden går ut juli, så satser antakelig på EBD
God morgon til alle, med eller utan gullkort. No er pappapermen over, og snart set eg meg i bilen for å køyre på jobb etter 10 veker fri. Skal bli kjekt å sjå att gode kollegaer. Fly forsiktig.
God morgen i solværet. Straks på vei mot OSL. Dagens flight går med SK til Island, hadde lett byttet ut kuben mot @ValdresBjarne sin Dompatur med TG. Avis lover å levere leiebil når jeg lander på @KEF, håper køen ikke er like crazy som den pleier. Ser foreløpig ut for å bli 2 netter på Hilton Nordica. De fleste hotellet på Island har hyppige streiker framover, jeg klarte å komme meg mellom disse denne gangen. Fly forsiktig folkens Edit; meget slunkent i Plus, 10 pax på 8 rader.
God morgen fra Drammen. Forsatt en smule redusert ifra Lounge safari på LHR med @Misterix @tfo og siste mann som har et navn en ikke husker uansett hva man søker på. Gjøres klart til MR i helgen. OSL-CPH-HAM-CPH-OSL, Booka inn på Thon og se om BLACK status i box... EB ifra P10 ticket inn 300 EB rikere fra helgen... Smiler du til livet, smiler livet tilbake til deg...trur jeg God tur til de fly glade
God morgen fra solkysten ... her er et fantastisk vær ... Så nettopp en video fra Southwest Airlines sin første flygning til Hawaii, alltid litt spesielt å fly med dem ... jeg har gjort det noen ganger ... kos dere!
Takker, rekker akkurat før henter neste pasient Får du sånn oppvarting ved hver tur eller kun først jomfru turen til Hawaii?
Det er altså derfor det alltid er ventetid på legetimene. Doktoren sitter og ser på flyvideo... Jaja, innafor spør du meg!
Den der er såpass drøy, at jeg faktisk ringte resepsjonen og påstod det var noe feil med minibar-menyen. Hun skjønte hva jeg mente, men bekreftet at det var riktig
Southwest er et utradisjonelt flyselskap ... et såkalt lavprisselskap som mener flyreisen skal være en opplevelse og det kan fort skje uventede ting .... det har nok roet seg ned etterhvert som de har vokst ... I begynnelsen var det nok litt mye show ...
God morgen fra Nordens Paris Her er det snøvær og -2° Idag er det forelesning og øving til eksamen som står på programmet samt å drømme seg bort i nye flyreiser og apro det så er det jo bare 2 dager 13t til min neste! Ha en god mandag alle sammen!
God formiddag fra Sunnmøre også. Men andre reiser mer eller mindre standsmessig rundt i verden så sitter jeg på det lokale NAF-senteret og venter på dommen etter EU-kontroll av min sjuer fra -95. Når jeg ser gjennom vinduene hvordan bilen "danser" på løftebukkene inne på verkstedet så er det i alle fall ingen tvil om at de går grundig til verks. Så spørs det om kjerra får leve i to år til eller om kostnadene som sikkert kommer etter denne kontrollen er for store til at det kan forsvares. Den som lever får se - stay tuned! Ha en finfin mandag med godkjent stempel!
Yo fra Oslo. Må jo si at som utflyttet Bergenser er det ikke så mye å snakke om nå som været stort sett er fint, samtidig som antall flyreiser er kraftig redusert i jobbsammenheng. Helg snart?
Må si om fått passe med drikke er det faktisk morsomt for ferierende gjester, men de biz-reisende, stakkars dem, de hadde vel forhørt seg hvem som var i CREW ved hvert eneste fly