God ettermiddag fra Trondheim Her er man nesten ferdig med arbeidsdagen , og har først nå tid for en hilsen....mao...travelt Ha en flott mandag videre....
God ettermiddag frå gullstova på CPH. Etter og ha venta i gate C33 ei stund fekk eg oppgradert på SK983 ;-) 50k poeng fattigare, men verdt kvart poeng. Det var visst siste setet også, så no gler eg meg til WingPin og ein komfortabel tur østover. Ikkje like standsmessig reise som @ValdresBjarne men har same flyet i November så då har ein noko og glede seg til. Om nokon treng og gjestast inn på CPH stova så sit eg her 15min til.
Jeg fikk forresten tilsendt et bilde her om dagen av at WingPin nå er i inflight-menyen for SAS GO på langdistanse. Og jeg som trodde sånt bare var tilgjengelig for de få heldige Online Inflight-meny fra SAS finnes bare i Adobe Flash-format så får ikke dobbeltsjekket om det stemmer heller
God ettermiddag frå Varangerhalvøya, Aust-Finnmark! Her har ein fått gjort unna ein del fly- og bonusfagleg viktig arbeid. CT-billett er justert til det betre og etter masing frå mi side viser WF-sida no igjen FLEX-billettar når ein reiser både med SAS og Widerøe (noko vi med ei kyllingmark som lokalflyplass gjerne gjer). Hurra, seier no eg! Ha ein fin-fin dag, folkens!
Det ligger en link rett under eurobonuskortet ditt på "Min Eurobonus" på sas.no https://www.sas.no/profile/#/profile?userAction=Eurobonus