3t inshallah til torugart noen timer red tape saa resten av dagen til chop suey kashgar. Nyt a4 livet!
Ja ja, noen er på eventyr i bushen, mens vi her på solkysten må holde oss nær flyplassen ... og herfra går det ingen fly
God morgen fra Nordens Paris Da har jeg fått sendt kameraten min min gjennom sikkerhetskontrollen også vil han da vente på SK4571 til Trondheim Det er flott vær ute om man ser bort ifra de usle 6°C man finner her men det tar seg opp. Det er heller ikke lenge til jeg skal ut å fly. Som nevnt tidligere er det lagt inn et minstebud på flyvningen så jeg håper det går igjen iløpet av uka. Samtidig har jeg funnet ut at Nordre Italia skal besøkes neste år da jeg har en venn i Milano. Så ha en God mandag uansett hva den er planlagt til
God måndag frå Sunnfjord som Vårherre framleis held på å vaske til jul. Godt å vere i gang med veka. Arvingen levert i barnehage utan grining. Å fly høyrest kjekt ut, det skulle eg prøvd igjen. Snart eit halvt år sidan sist, og berre 82 dagar til vi set kursen ut i verda.
God morgen fra London. Grå morgen, men skal visstnok klarne opp utover formiddagen. Her går turen nordover i dag, toget går fra Euston kl. 11.20 lokal tid så må vel sette kursen mot Euston etterhvert, men først frokost Nyt dagen folkens
God (?) måndag frå Aust-Finnmark! Regn, vind og sol om kvarandre her i dag. Det er jo berre eit par dagar sidan det regna sist, så eg forstår ikkje kvifor bygda skal vaskast på nytt i dag... Elles har eg vore på tråden med Amex då eg oppdaga at eg ikkje hadde fått eit einaste poeng for kortbruk i juni. No vart eg lova at 1 500 EB-poeng er på veg. Det er fader meg ikkje lett å halde oversikt når kjøp blir registrert på éin dato, overføring på ein annan og gjerne etter at fleire kjøp er slått saman. Her må ein vere klink edru og halde tunga i rett munn! Ha ein mindre bonusproblematisk dag!
God formiddag fra Trondheim ( Nidaros) Man kan trygt slå fast at @NorFlight har rett....det er VÅTT !!! MEN....sykler gjør man lell...man har da regnklær 4 dager til neste fly- og båttur Ha en tørr mandag
God formiddag fra Drammen. Driver å spekulerer i returen for sommer utflukten 2020, bør endres fra EVA , hello Kitty x2 legs i C til feks. noe mer snacks: 1.TG SIN-BKK-CDG-OSL. 2. SQ+LH SIN-PEK-FRA-OSL (er opprinnelig rute til(en porsjon ønsketenking inkludert) Vel da er det bare et par dager til helgen. God dag i luften som på bakken.
God morgen! - Akkurat kommet meg inn på Gull Stua etter en dusj på innenriks loungen. Landet for 1.5 time siden. CPT-ADD-ARN-OSL - ET - BIZ Nå er det 4 timers ventetid til: OSL-LHR (SAS ECO) 2t35min til: LHR-HND (ANA F (nye suiter!) - Gleder meg som et barn
Da venter vi i spenning på bilder og rapport fra LHR-HND med ANA, men ikke fra dusjen i Gullstua nødvendigvis
HAHA... Ja det skal dere slippe Skal over i premium loungen etterpå, men dere skal slippe rapport derfra også.
God ettermiddag fra bollebua på BGO. Var en del folk her for en halvtime siden, nå er det kun en håndfull igjen. Islandsvær på Vestlandskysten i dag :sol og regn og vind med høyst ujevne mellomrom. Flyt til KRS med bolaget via OSL. Kanelsnurrer med eplefyll var dagens hyggelige overraskelse (jada, også små ting kan glede )
God aften! Etter 1t med krangling med AMEX i dag etter enda en sperring av kortet har jeg gitt dem litt opp, ihvertfall for året.. Nå sitter jeg og snuser på flytur til Sydney med kona. Første gang på 4 år jeg ikke har en eneste lang ferie bokka ( langhelg på Svalbard ikke lang nok til og kalles ferie) Biltur til Mongolia står høyt på listen, men tror ikke det blir mye kaviar og champis på den turen. Samtidig : Tips på hvor jeg kan få tak i litt Russisk kaviar i Oslo?
Må i så fall være hos Fiskeriet Vulkan Fisk eller Georg Nilsen. Har sett det i Mathallen, men usikker på om de har Oscietra.