En gang i september da flaggermusstøvet var på retur og alle jublet over at vi snart kunne reise igjen ble 4 gutter enige om en gruppedate i København …. og nå er dagen kommet! Kaffistova til bolaget er fortsatt stengt og nok en gang sier de at de skal være åpen neste gang jeg reiser .. så feil kan de ta Ute snør det, men fly kommer og går. Da jeg kjørte hjemmefra var det klar himmel og stjerneklart.
I mer sentrale deler av landet (fnis) er jeg i gang med pakkingen, og drikker kaffe mens jeg venter på soloppgangen. Er det Oslo-flyet kl 18.25 du skal ta, @Eddie47?
Stas! Riktig god tur. Tenk at vi får følge hvordan forholdet mellom @Eddie47 og @holmen utvikler seg. Det dates på flere kontinenter. De blir et skikkelig jetset-par Riktig god tur
Jeg er ikke sjalu, bare glad på dine vegne Det gledes til Dublin Skulle gjerne vært med dere nå og, men det passet ikke denne gangen
Etter en natt med lite søvn pga reisefeber, sitter jeg på FB1. Som yngstemann i reisefølget håper jeg de andre tar godt vare på meg i Kongens by.
Jeg kan bekrefte at @Eddie47 og @RoadKing er særdeles gode til å ta vare på den yngre garde. men pass på at Eddie får jevnt inntak av bajer og ikke gå for lange strekk uten stopp Roadking er en enkel trønder så det går bra
Nå er vi på tur .. På plass i setet mitt .. hadde blokkert sete i 1E .. men der satt en tante, ukjent for meg … nå flyttet hun til 1F ..