Jeg ser for meg et heftig kaos på OSL hvis alle har hver sin modobag. Hvorfor får jeg assosiasjoner til Johnny Knoxville?
De utvikler nå en oppgradert versjon, altså en autonom motorisert koffert. Markedsundersøkelser viser at enkelte land ikke tillot at disse motoriserte koffertene ble kjørt i beruset tilstand. Det gjelder spesielt de reisende som faktisk drikker vinen sin på flyet, kontra de som putter den i kofferten
Koffertens egenvekt er sannsynligvis så høy at det blir dårlig nyttelast. Bruk vanlig elektrisk rullestol.
Der har du jo meg med barna mine på Trunki koffert. De har vi forøvrig hatt mye glede av. Jeg får litt assosiasjoner til "Fat Cart", ser forøvrig Modobagen veier 9 kg, den kan kjøre 9.5 km (forutsatt en vekt på 82 kg) og den kan kjøre nesten 13 km/t. De har testet opp mot 118 kg på en testkjører. Men nok en dings som må lades på tur? Det er jo en festlig duppeditt, men det blir tungt å bære den de gangene du må gjøre det. For meg foretrekker jeg min lette Samsonite eller weekendbag. Tviler på at flyplasser vil tillate at en kjører i 13 km/t uten at det blir tilrettelagt for dette. Vil nok tro at dette blir en flopp på lik linje med minidisk-spilleren
Postet denne før, men skal man først komme seg effektivt rundt på flyplasser med håndbagasje tror jeg pennyboard er tingen (gitt at du har et minimum av balanse).
Blir denne utbredt krevet jeg at Gardermoen gjør det eneste riktige, oppretter en svær ring slik at jeg kan få følelsen av å kjøre radiobiler igjen.
Fartet forbi en kar på sparkesykkel-koffert på OSL her også en dag, den så slett ikke dum ut! Noen som har erfaring med denne?