Hei! Er rimlig fersk her inne, og må ha ting litt med teskje. Mangler noen få Qpoints (16) for å rekvalifisere meg i sølv, og "bare" 36 Qpoints for å nå gull. Noen som har et bra tips om hvordan jeg kan klare dette rimligst mulig, enten ved å fly med Qatar, eller BA, Finnar eller? Jobber to ukers turnus, så er nokså fleksibel på reisetider. Se under for infoen jeg finner på medlemssiden min. Mvh! Anders
Et konkurrerende forum har en deal gående. Reis hvor som helst med qr i biz, og få gull. Forumet er ikke economyclass.no ...... Hint hint.
Kjekk kampanje om man er statusløs i utg.pkt. men å dra på en Biz tur blir jo ikke akkurat billigste måte å oppgradere for min del.
Jeg vil anbefale deg en tur til DXB. Priser helt ned mot 3.000 + en natt på hotell eventuelt. Og hvis du kun trenger 36 poeng for gullstatus, så holder det hvis du booker i den billigste bookingklassen. Bookingklasse - O,Q,T 40 Qpoints Eventuelt - Bookingklasse - G,L,N,S,V 56 Qpoints
Som nevnt så er jeg fersk i gamet,så usikker på hvodan ting funker. Når jeg flytter på slideren i kalkulatoren, sier den at jeg mangler 36 Qpoints fra til periode 16/12-14-15/12-15, går jeg over i januar neste år, hopper den opp på at jeg trenger 76 Qpoints.