Hei alle sammen 31.03.2018 går kvalifisering perioden min ut har vært sølv til nå men tenker å gå for gull på legs. Tenkt da å høre om det er noe her som reiser ut fra TRD på mr ? Visst ja hvor reiser dere ? Synes det er vanskelig å finne en rute som passer fredagskveld-lørdag eller bare en lørdagstur. All hjelp sette pris på
Fikk inn 8 legs på en dag til Gdansk fra Bodø, endte opp med 10 legs med en overnatting istedet. BOO-OSL-BGO-OSL-CPH-GDS t/r, sikkert mulig med samme routing fra TRD. Amsterdam kommer også opp ganske ofte som et rimelig alternativ
ulike varianter av sk+, f.eks sk+ sk+ sk+ sk+ på advanced controls, se Are sin ITA guide som skal ligge her på forumet en plass.
Det er andre som er atskillig mer erfarne enn meg og som kan supplere, men jeg tror også Gdansk eller Hamburg (hvor en reiser om København og eller Stockholm ) girl bra bang for the buck.
https://ibb.co/eNFtDH Fant noe her, men kan den bookes t/r hos Berg Hansen? får til å bestille hver vei Men da blir prisen: TRD-GDN 1358 og Retur ARN-TRD 2340 totalt 3698 kr
Du får vel opp maks 4 "segmenter" hos Berg-Hansen, så da må du skrive at du skal fra TRD-BGO første leg, så tar du på avansert og skriver via Oslo osv., istedet for å skrive inn strekning for strekning og gå tom for "plass".