Rett over 400 eur t/r Honolulu i januar freistar veldig, men det er ein lang tur i økonomiklasse. Får håpe det straks dukkar opp eit tilsvarande tilbud i Business, er trass alt torsdag i morgon.
Det er forresten mogleg å bestille AMS-HNL i påska 2016 (søndag-søndag) for €423! Hadde eg visst at eg fekk fri desse dagane skulle eg ha hoppa på den.
21 april til 1 mai. 7300 for to pers. Meget fristende. Hadde vært en toppers bursdagsgave til fruen. Hadde blitt bonuspoeng både her og der
For egen del tenkte jeg på januar/februar, siden det da er veldig godt å komme seg vekk fra vinteren her hjemme.. Men siden jeg skal til San Francisco nå i november, Hong Kong i mars, og New Orleans i april, så tenker jeg det vil være fornuftig å ikke booke flere privatturer på en stund...
Vil tro det blir satt pris på ja! Men som det ble kommentert, så er dette en drøy tur i økonomiklasse.. Tror jeg fant ut at det er ca 16-17000 miles via LHR/LAX..
http://www.secretflying.com/2015/09/error-fare-amsterdam-to-hawaii-for-only-287-return/ Ser ut som at det er feilprising ute å går igjen hos AA og BA. Booket en tur til Hawaii i April for pene 3800 kr
Booket du direkte hos BA? Jeg sitter og biter negler nå, dette får jeg aldri gehør for hjemme, når vi alt har en new york-tur planlagt :-D
Det er allerede en tråd om dette: http://forum.bonusfeber.no/threads/mr-til-hawaii.4034/ Forøvrig er det fint om man poster error-fares i test-forumet, så man bidrar til å holde evnt feilprisinger litt mer "skjulte" for søkemotorer og annet rusk
24 timer i økonomi kan være litt lenge ja. Jeg ville nok ha foretrukket å hatt en stopp i LAX for å strekke bena og sove litt
Jeg booket gjennom den søkemotoren som artikkelen linket til, men sjekket AA sine nettsider og det gikk å bestille derfra i går kveld Ahh, sorry! Fikk visst ikke med meg det
Glemte å kommentere det på den andre tråden, men jeg sjekket også på AA sine sider. Vurderte å sette en tur på "hold" i 24 timer, men slo fra meg det hele.. Uansett, god tur!