Da skjønner jeg. De skiltene jeg fulgte førte meg rett til business loungen. De syntes det var veldig merkelig at jeg heller ville i gold loungen. Business loungen her er jo faktisk veldig bra! Godt utvalg av både mat og drikke og meget innbydende dusjrom.
De serverte villig vekk når jeg fløy samme ruta i biz en søndag morgen i slutten av august. Bare smil å se....kanskje det var fordi jeg hadde skifta til SQ F pysjen jeg fikk på tur ned
Takk for strålende Atlas-tips @hakonbsaether. Har kikket nærmere på denne etter at jeg fikk satt meg foran en PC og noterer meg (med en hvis ergrelse) at dette var lett innenfor rekkevidde av Intercontinental. Men... Roma ble ikke bygget på en dag og Singapore ble ikke utforsket i sin helhet på 24 timer, så denne er nå på toppen av to-do listen for neste tur en gang i 2018.
Ja det er klart - du får det du vil ha. Men på kl. 09.00 flygning så hender det jo at det er litt mindre sjampis og litt mer juice som går
Da har eurobounskontoen min fått litt påfyll med 31200 nye familiemedlemmer. SVG - LHR 2000 LHR - SIN 13600 SIN - LHR 13600 LHR - SVG 2000 Og med det tok jeg steget inn i EBG verdenen