MR x4 KRS - TOS

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kaffen, 10. juni 2021.

  1. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, endelig er målet for turen oppfylt, jeg poengene har kommet inn på konto, det ble 14.992 statuspoeng også har jeg 1000 poeng fra før, så da drar jeg inn 11.000 Poeng på MC premium + 20.000 poeng på Amex elite før 31 mai neste år, og med det så er jeg garantert 46.992 poeng i denne inntjeningsperioden :cool:

    I mål.jpg
     
    drsyk, Earl, Sunnfjordingen and 2 others like this.
  2. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Det er en grunn til at det kalles "Blackout" i stedet for "Passout"! Komikeren Robin Williams kalte det "It's like sleepwalking with activety", for en kan fint gjøre litt av hvert i en blackout, sånn som å reise i mitt tilfelle :confused::oops:
     
    drsyk and Sunnfjordingen like this.
  3. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,031
    Likes mottatt:
    1,470
    Bonuspoeng:
    113
    Du har ikke tenkt på å skrive en bok om alt du har opplevd? Du er ganske unik
     
  4. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Er vel ikke så unikt å våkne opp på en eller annen flyplass etter en fuktig kveld? Har selv ikke gjort det, men vet da om en håndfull karer som har klart det.

    Det jeg ikke skjønner er hvordan dere kommer dere gjennom security i slik en tilstand?
     
  5. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Tja, en håndfull her inne har gjennomført turer med stabil promille, men husker jo stort sett det meste.

    Blackout blir et annet nivå, ofte med en imponerende god evne til å komme seg hjem. Glad det ikke har skjedd på flere år.

    Anyway, gratulerer med fornyet EBG!
     
    drsyk and Kaffen like this.
  6. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,750
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke for å skryte, men jeg dro rett fra et utested i Oslo til Sentrum politistasjon for å hente nødpass før vi tok 06-flyet til Malaga. Ingen blackout og en morsom historie i etterkant.
     
    EndreD, drsyk, RoadKing and 3 others like this.
  7. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Støttes: Laffen`s hemmelige utflukter, husk rikelig med billedlige skildringer og illustrasjoner ;) Grattis med EBG.
     
    Avixlo and Shyneno like this.
  8. Fleksnes

    Fleksnes Aktivt Medlem

    Innlegg:
    396
    Likes mottatt:
    709
    Bonuspoeng:
    93
    En av Hamkams glade gutter endte opp i Malmø via CPH, da han skulle hjem fra serieåpning borte mot Asker på Føyka.
     

Del denne siden