Denne dukket opp hos secretflying på facebook, det er vel en helt grei pris for F? Ser det er bla et par datoer i juli der man får denne prisen.
Bra pris, men jeg leser følgende fra "the points guy" som fløy F med de i fjor: "Another major point that I was grateful to have known before boarding the plane: Kuwait is a dry airline". Avslutningsvis referer karen til at han heller ville flydd Norwegian premium.
...finner ikke i nærheten av denne prisen I juli/august på hverken KA sine hjemmesider eller Google Flights....har du en link eller datoer?
Ser ut til at dei har justert prisen no. Eg fann prisen (ca 700 EUR) på fleire datoar via heimesida til selskapet for rundt 40 min sia. No er prisen 2680 EUR.
Lucky har vore på tur med Kuwait Airways (KU) noen ganger. It’s like down under; BYO and no corkage fee. onemileatatime.boardingarea.com/2017/having-a-glass-of-wine-on-a-dry-airline Edit: Får legge ved at det i KU sine Conditions of Carriage står: “We may refuse carriage of any passenger or passenger's baggage for reasons of safety or if, in the exercise of its reasonable discretion, we determine that… Consumption or carrying of Alcohol.”