Jeg har hatt litt frustrasjoner når det gjelder å koble ulike konti mot AwardWallet, men det har gått til slutt. Husker ikke helt hva som var problemet, eller hva jeg gjorde for å løse det dessverre.
Lurer på om jeg løste det ved å bruke epost til pålogging på SAS-kontoen i stedet for brukernavn, men det kan ha vært helt tilfeldig også.
Bruker også Awardwallet, og den er meget bra på å oppdatere reiser og oppdatere meg også! Av og til lurer jeg på hvor den henter infoen fra, feks når det står NAVNETMITT i en flyreservasjon, så blir det ofte endret til SVG, NAVNETMITT etter innsjekk?? Uansett, fin flightlogg har de også, og en bra oversikt over ulike bonusprogrammer der de holder styr på utgangsdato for poeng og slikt Men den tar rått og råte i mailboksen, slik at dersom du bestiller biletter for andre, så dukker det opp i reiseoversikten…
Hei. Har også et spørsmål til dere erfarne brukere av AwardWallet. Har sendt inn noen flygninger per e-post. De kommer opp i listen på "Trips". Utfordringen er at endringer er gjennomført av SAS etter bookingen. Etter noen dager inne i systemet, vises fortsatt original bestilling, selv om SAS har byttet reisedag og tider. Burde jeg fått opp noe varsel om endringer? Kan jeg på noe vis kick-starte en søk på oppdateringer i bookingen(e)? Usikker her nå på frekvensen av oppdateringer rett og slett...
Usikker på hvor ofte det oppdateres, men jeg opplever at jeg får beskjed omtrent før jeg får epost fra SAS eller andre flyselskaper. Kanskje det er forskjell om man har abonnement eller ikke? (Har du abo?) EDIT: Kommer opp sånn her hos meg under "Trips" hvis det er endring på tidspunkt:
Jeg opplever at dersom reisen din vises på «my trips» på sas.no, OG du har en kobling fra AwardWallet som funker for å sjekke Eurobonuspoeng (altså lagt inn logindetaljer for sas i AwardWallet) så gir AwardWallet beskjed lenge før Sas.