Nå er det blitt onsdag .... og reisedag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 10. juli 2019.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,567
    Bonuspoeng:
    293
    Onsdag, hjemreisedag og fire uker fri venter! :) Så gjenstår det å se om det blir ferie i Norge eller om vi faktisk benytter de bonusbill. til Kreta som jeg fikk bestilt i forrige uke. Bra skal det nok bli uansett!

Sitter nå i heli-loungen på riggen og venter på BHL462 som skal ta oss til Sola. Deretter er det SAS som skal ta meg til AES via Oslo senere i dag. Ser ut til å bli ett par timer i innenriksloungen på OSL også, så om noen herfra ser en sliten oljearbeider med IF-tag på sekken der så er det bare å hilse på.

Nå nærmer det seg avreise og det fryktede øyeblikket da man må iføre seg drakten... Enda godt man slipper den på fly. Men men, safety first.

1FC412E4-0393-4074-B53F-7C3AD23915CA.jpeg

Avixlo, oddA, veeegard and 5 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,359
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå eit Sunnfjord som badar i sol. Middag hjå opphavet i dag. Må prøve å finne dugandes heimreiserute frå Asia i romjula i kveld. SQ sin gamle 380 fristar. Gode tips til F-heimreiseruter mottakast med takk.

Lokalavisa melder forresten om at Julenissen fyller 40.

Eddie47, Avixlo, holmen and 2 others like this.
  3. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    20,350
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor ca reiser du fra?

oddA liker dette
  4. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    29,359
    Bonuspoeng:
    293
    Begynner heimreisa i MNL. Trur Air China skal gå greitt å få, men siktar noko høgare.

5. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,424
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag! Begynte dagen med en kort løpetur på 23,5km. Fornøyd med tiden: 1t58m.
    Deretter resten av dagen på stranda med sol og bad. Ikke den høyeste temperaturen i vannet men lufta kom seg fort.
    5 dager igjen!

anders82, Avixlo, Kristian and 3 others like this.
  6. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,398
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra en varm hovedstad!

Fin oppvarming med strålende sol og 25 grader, før SK4771 tar oss til AYT og den Tyrkiske riviera i morgen.
    Da skal det nytes 3 enheter på turen ned, og definitivt flere på all inclusive i en ukes tid :)

Nå venter det laks og grønnsaker til middag...:
    upload_2019-7-10_18-25-43.png

Eddie47, Avixlo, Kristian and 6 others like this.
  7. feitfisk

feitfisk Nytt Medlem

Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    God formiddag fra United Club loungen på MEX!

Avslutter idag min måneds lange reise rundt Colombia, Peru og Mexico. Måtte med stor sorg idag forlate min fantastiske AirBnb-leilighet på et hustak midt i La Condensa-distriktet i Mexico City.
    IMG_5605.JPG
    Reisen videre går med United C opp til Chicago der jeg tar en natt på et Four Points hotell nært O'Hare. I morgen håper jeg på et lite besøk innom Polaris loungen på ORD, før jeg hopper på shuttlebussen over til bolagets terminal og hjem til Oslo i sete 6A.

Eddie47, Upsaker, Avixlo and 5 others like this.
  8. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    40,128
    Bonuspoeng:
    293
    Kan ikke jeg få et navn på den Airbnb leilighet?

9. feitfisk

feitfisk Nytt Medlem

Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    Så absolutt! Vil nesten tørre å påstå at denne leiligheta hadde noen av komfortene til et 5-stjerners hotell kombinert med sjarmen til en villa på landsbygda i Frankrike.

Hvis du søker på "Beautiful Mini Studio, Spectacular Terrace" på AirBnb så vil den nok dukke opp.

10. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld og snart natt fra Sandefjord

Idag har jeg vært med på å feire en hyggelig 44 års dag til min mor. Så får jeg ønske dere en god onsdags kveld

11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    PEK-FRA i LH F dukker stort sett opp hver dag, men det forutsetter jo at du ikke skal være borte i mer enn 14 dager da.

12. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    29,359
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det ser ut til å vere tilgjengelige seter i LH, men skal "dessverre" på ferie i tre veker.

Del denne siden