Onsdag, hjemreisedag og fire uker fri venter! Så gjenstår det å se om det blir ferie i Norge eller om vi faktisk benytter de bonusbill. til Kreta som jeg fikk bestilt i forrige uke. Bra skal det nok bli uansett! Sitter nå i heli-loungen på riggen og venter på BHL462 som skal ta oss til Sola. Deretter er det SAS som skal ta meg til AES via Oslo senere i dag. Ser ut til å bli ett par timer i innenriksloungen på OSL også, så om noen herfra ser en sliten oljearbeider med IF-tag på sekken der så er det bare å hilse på. Nå nærmer det seg avreise og det fryktede øyeblikket da man må iføre seg drakten... Enda godt man slipper den på fly. Men men, safety first.
God ettermiddag frå eit Sunnfjord som badar i sol. Middag hjå opphavet i dag. Må prøve å finne dugandes heimreiserute frå Asia i romjula i kveld. SQ sin gamle 380 fristar. Gode tips til F-heimreiseruter mottakast med takk. Lokalavisa melder forresten om at Julenissen fyller 40.
God ettermiddag! Begynte dagen med en kort løpetur på 23,5km. Fornøyd med tiden: 1t58m. Deretter resten av dagen på stranda med sol og bad. Ikke den høyeste temperaturen i vannet men lufta kom seg fort. 5 dager igjen!
God ettermiddag fra en varm hovedstad! Fin oppvarming med strålende sol og 25 grader, før SK4771 tar oss til AYT og den Tyrkiske riviera i morgen. Da skal det nytes 3 enheter på turen ned, og definitivt flere på all inclusive i en ukes tid Nå venter det laks og grønnsaker til middag...:
God formiddag fra United Club loungen på MEX! Avslutter idag min måneds lange reise rundt Colombia, Peru og Mexico. Måtte med stor sorg idag forlate min fantastiske AirBnb-leilighet på et hustak midt i La Condensa-distriktet i Mexico City. Reisen videre går med United C opp til Chicago der jeg tar en natt på et Four Points hotell nært O'Hare. I morgen håper jeg på et lite besøk innom Polaris loungen på ORD, før jeg hopper på shuttlebussen over til bolagets terminal og hjem til Oslo i sete 6A.
Så absolutt! Vil nesten tørre å påstå at denne leiligheta hadde noen av komfortene til et 5-stjerners hotell kombinert med sjarmen til en villa på landsbygda i Frankrike. Hvis du søker på "Beautiful Mini Studio, Spectacular Terrace" på AirBnb så vil den nok dukke opp.
God kveld og snart natt fra Sandefjord Idag har jeg vært med på å feire en hyggelig 44 års dag til min mor. Så får jeg ønske dere en god onsdags kveld
PEK-FRA i LH F dukker stort sett opp hver dag, men det forutsetter jo at du ikke skal være borte i mer enn 14 dager da.