Opp og hopp folkens. Jeg klora på døra til gullstua på OSL når den åpnet og frokosten er fortært. Tar resten av uka på «hytta» i Spania, så LX skal få den tvilsomme æren med å bringe meg til ALC via ZRH. SAS skulle ha to nyrer og det hvite ut av det ene øyet, så da ble det LX i C og dobbelt så mye poeng inn istedet. Ha en knall dag folkens
God morgen fra hovedstaden! Siste innsats før det blir langhelg. Snart tid for dagens første kaffe. Uten melk Ha en fin onsdag alle bonusnisser
God morgen! Solen skinner ikke, men jeg er inne og jobber, så det er ikke så farlig, egentlig. I dag er det både onsdag, lillelørdag og fredag på en gang, kan ikke klage på det! I går fikk jeg et par Route 66-bøker fra Amazon levert på døren, så nå kan planleggingen av høstens tur virkelig komme i gang! Ha en fin en!
God morgen. F-dag i dag. Air India. LOT skal få meg til LHR. Men 2,5 t før avgang fra OSL er det fortsatt ingen fra Menzies som har giddet å ta turen for å bemanne innsjekkingsskranken. Vi får håpe at de er bedre i luften enn på bakken.
God morgen fra hjemmekontoret. Har vært en produktiv start på dagen, med booking av et par hoteller (Berlin og Bangkok), så nå kan arbeidsgiver snart få oppmerksomheten. Heis flagget og ha en god frigjøringsdag!
Gratulerer med Frigjørings- og Veterandagen! Flagget er oppe og FB har fått et midlertidig profilbilde. Litt Teams-møter og pre-sale skal gjøres i dag før snuten vendes mot OSL. Takk for friheten!
God morgen fra Sølvbyen. Solen skinner og flagget er på plass. Syklet og svettet og sett "Would I Lie to You", det går lettere i morsomt selskap. Nå kaffe, snart havregrøt. Ha en fin dag! PS Vi som har vært et par turer på landet lurer på om tegneren til @Maggie egentlig noen gang har sett ei ku. Eller er det kanskje en stor dalmatiner? DS
God frigjøring- og veterandag! Har som så mange andre midlertidig profil idag, og feirer på North Sea Lounge der vi venter på at bolaget skal ta oss til kongens by og deretter til the Golden City (som google kaller SFO). Nyt friheten!
God morgen fra solkysten! Vår herre sørger for at blomster og andre vekster for tilstrekkelig vanning til å utvikle seg. Det er flott med blomstrende frukttrær og veldig grønne marker. Livet er lett Tilværelsen med diesel har fått sin sluttdato, fra mandag vil fremdriftsenergien overføres til hjulene fra elektromotorer! Gjorde et tappert forsøk på å betale det hele med Amex, men selgeren sa omtrent som så: « … Møller bil vil ikke være med på å betale dine turer til USA!» Synes galskapen utenpå oss? Jeg hadde aldri sett mannen før .. Godt det er helg!
God føremiddag frå solskinet i Sunnfjord. Ute skin sola, og fuglane kvin, I kveld skal eg drikke, brennevin Eg ventar i spenning på svar på eit tilbod eg har levert. Kunden held til i Bodø, og skulle svare alle tilbydarane i dag tidleg, so no får vi håpe det snart vert morgon der oppe…
Kanskje ikke det mest praktiske rådet, men LOT nektet innsjekk hvis man skal til India med mindre man har en utskrift av ETA på papir med bilde og QR-kode. En utskrift av ETA som e-post er no go. SAS skriver ut på servicesenteret for 50 kr. Interessant konsept med ETA og papir. Kanskje døpe om til PTA.
Her skal vi kose oss i 10 timer og 40 minutter iflg kapteinen…. Eller 10 timer og 30 iflg styrmannen Måtte nesten ha litt quest rooms før vi kom oss til flyet, E124 er visstnok en «crazy gate» sier bakkepersonalet i Cph. Dører som lukker seg og åpner seg vilkårlig
Av og til flyt kundeservice til SAS veldig bra. Etter at eg fekk eit godt lass med SMS-meldingar i går om at flightar til USA har fått endra avgangstider ringte eg inn og ville flytte avreise frå BGO til dagen før. Sjølv om endringa til SAS (flytte avgang til LAX med nokre timar) hadde ingen ting å seie var det berre "jaja mensan" å få frå "Jennifer på SAS". Slapp å betale ombookingsgebyr gjorde eg og.
God ettermiddag fra kontoret på Skjervøy Vi drømmer mot varmere tider her i nord og flere flyreiser. Neste gang jeg skal ut å fly er i slutten av mai. Imorgen er det fri og på fredag skal jeg til Tromsø. Men til høsten skal jeg ut på tur til München for å besøke ei jeg har blitt kjent med der nede. Og vi skal på tur til Italia og Sveits som jeg ikke fikk gjort i mars 2020. Men nå skal jeg invitere folk til folkemøte her på Skjervøy i anledning med ny kystsoneplan. Så dere får ha en trivelig onsdag
Lot er hyggelig i luften. Er min erfaring ? Er det ny kabin hos AI F? Enda? Eller er du for tidlig ute? Vi må få rapport !
Hørte en på SAS serviceskranken si til kollegaen som hjalp meg, at det var litt forskjellig fra flyplass til flyplass (altså ved ankomst India) hva de godtok, men Menzies hadde tydeligvis fått klar beskjed fra LOT uten noen differensiering. De i skranken ved siden av meg ble også sendt på strafferunde.
Hilsen fra hjemmetjenesten. Når familien skranter må den yngre generasjonen sette opp mer og nytt lys på kjøkkenet og vaske verandaen før det skal plantes…. Helt unødvendig i følge opphavet. Men fornøyd med vasken nå når hun får inspisere…. Lyset var alt for lyst….og bare tull
Skal på tur med en av ex-Ethiad maskinene. Så et annet produkt enn dine 777-200 LR førsteklasseturer, men ikke med helt nye AI innredet fly.
kan rapportere om at både amerikanere og afrikanere godtar elektronisk kopi. Men altså ikke polakkere?