Når åpner SAS innsjekk i Beijing?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Krjemb, 10. sept 2017.

1. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,338
    Bonuspoeng:
    93
    Er det to eller tre timer før avreise?
    Har SAS egen skranke eller er det fellesskranker for Star Alliance?

2. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde det var 3timer på alle flyplasser hvor SAS kun har enavgang. Det er min erfaring på ORD, IAD og HKG.

3. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @Krjemb

Ser ut som SAS har egen skranke på T3 (og flyene ser ut til å fly fra område E) på PEK (hvert fall for Plus og Biz (disse kan selvfølgelig også benyttes ved korrekt EB/*A status).

Link

Check-in counter opening times @ PEK.

International Departure

1. Check-in: Please enter into T3-C from Gate 2, Gate 4, Gate 6 and Gate 8 at 4F and register at the Check-in Area of A, B, C, D, E, F and H. The international check-in counters of T3 will be closed 60 minutes before airplanes take off, and the arrival at PEK should be ahead of 3 hours for check-in.

If you take the articles which need declaration to the customs, please go through declaration procedures on Customs Declaration Counter (between Check-in Area D and E).

Link (Klikk på: Arrival & Departure Guides in T3 å bla ned til: International Departure).

DEADLINES FOR AIRPORT COUNTER CHECK-IN FOR TRAVEL FROM THE REST OF THE WORLD

[​IMG] [​IMG]
    Destination SAS Plus*/SAS Business SAS Go
    Beijing
    60 min 60 min
    Boston 60 min 90 min
    Chicago 60 min 90 min
    Hong Kong 60 min 60 min
    Los Angeles 60 min 90 min
    Miami 60 min 90 min
    New York 60 min 90 min
    Tokyo 60 min 60 min
    San Francisco 60 min 90 min
    Shanghai 60 min 60 min
    Washington 60 min 90 min
    *Also applies to EuroBonus Diamond & Gold and Star Alliance Gold members

Link

Lurer du på hvilke Lounger du har tilgang til kan du finne dette på følgende side: http://www.staralliance.com/en/lounges

Legg inn PEK, flyselskap, klasse, bonusprogram og status også vil du få opp alle du har tilgang til på valgt flyplass. Husk på at du vil få ALLE Lounger på valgt flyplass så det kan være flere av disse som ligger i en helt annen del enn hvor SAS flyr fra.

Edit: La til informasjon angående Lounge.
    Edit 2: Oppdatert med direkte flyplass/flyselskap linker.
    Edit 3: Endret rekkefølge på informasjon så den passet bedre med rekkefølgen til trådstarter.

Last edited: 10. sept 2017
    RoadKing and Fredrik81 like this.

Del denne siden