Når er siste registrering av nivåpoeng fra SEB Mastercard inn mot status i opptjeningsperioden?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av rajabass, 03. april 2025.

1. rajabass

rajabass Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har muligens skjønt dette helt feil, men er det sånn at nivåpoeng fra siste måneds forbruk på Mastercard (som bruker å registreres på Eurobonusoversikten rundt den 8. hver måned) ikke teller med i forrige opptjeningsperiode, eller har de tilbakevirkende kraft, på "lik linje" med når man kjøper nivåpoeng direkte fra SAS, som da har tilbakevirkende kraft? Eller er det bokføringsdato av poengene som gjelder, altså den 8. i ny opptjeningsperiode?

Til orientering så er min opptjeningsperiode 1. april - 31. mars, men jeg har trodd at Mastercard-kjøpene i mars skulle telle med som siste måned i statusberegningen, når det gjelder nivåpoeng. Men nå mistenker jeg at siste tellende registrering av nivåpoeng fra Mastercard var for februarforbruk, altså poengene som ble registrert 8. mars.

Er det noen som vet hva som er riktig? Er nivåpoengene, som registreres 8. april tellende for statusen på forrige eller neste periode?

Jeg frykter dessverre at jeg har bommet her, men krysser likevel fingrene....

2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,314
    Bonuspoeng:
    183
    Du har bommet, dessverre.

3. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,634
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan kjøpe nivåpoeng av SAS 120 dg inn i ny periode, om du mangler litt ift å nå neste statusnivå, enten for penger eller poeng. De tilbakedateres så de regnes inn på forrige periode.

4. rajabass

rajabass Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ah, hard lærdom… Takk for svar!

5. rajabass

rajabass Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ja, det er planen nå, men hadde håpet på en mindre differanse enn det ble, siden mars nå altså ikke teller med. Da vet man det til neste gang. Takk for svar!

6. tors

tors Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Teller kjøpte nivåpoeng fra Sas med i Lifetime Gold ?

7. Hupski

Hupski Nytt Medlem

Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    13
    Ja, det gjør de. Jeg er LTG og kjøpte 2 - 3000 poeng et par av opptjeningsårene.

Del denne siden