hei. Jeg er 15 dager i Florida. Når godskrives eb-kontoen? Det er 10 dager siden jeg reiste. Godskrives alt først når jeg er hjemme om 5 dager? Hva ville skjedd om jeg byttet opptjeningsperiode mens jeg var her? /koffert
Hvem har du flydd med? Med SAS går det vel noen dager til en uke ca. Men med partnerselskaper kan det ta lengre tid
Det tar aldri mer enn noen få arbeidsdager før mine er registrert. Hvis du for eksempel får gull etter utreise får du fordelene på tilbakereisen så lenge de er registrert på konto, men du må kontakte SAS for å endre bookingen din til EBG*. Legg merke til at det kan ta enda et døgn før systemet som håndterer status vet at du er oppgradert, og selv kundeservice kan ikke velge seter eller endre eurobonus-prefikset ditt før systemene godkjenner det.
Er allerede EBG og kone og unger er ebs, så dette er ikke tema denne gangen. Spørsmålet er altså: vil poengene fra utreise godskrives før hjemreisen er gjennomført hvis det er en slump dager imellom? Svaret er altså "ja", men altså ikke hos meg.....
Min erfaring er at hvis de ikke er kommet innen 10 dager så kommer de ikke heller. Da må du vente til 30 dager er gått for så å etterregistrere dem. Av 50 årlige bookinger så hender det 2-3 ganger pr år, uten at jeg noen gang har klart å forså helt hvorfor.
Har samme erfaring som RedLine. Du kan etterregistrere fra det har gått 14 dager nå. Regner med at det kommer rett inn da.
Jeg var i NYC fredag-mandag for noen uker siden. Poengene for utreisen var på konto før jeg reiste hjem igjen.
Jeg har ikke heller fått poengene for MIA-OSL. Tror det gikk noe galt med registrering av den nye Miami-ruten... Løsningen blir da vel å etterregistrere
Eg tippar at han reiste med Lufthansa og at vi her står ovanfor eit FlyNet-case (400% value for the money).
Etterregistrerte i dag. Det gikk fint for tre av reisefølget. For den fjerde måtte jeg bruke skjemaet og femtemann må bare glede seg til han blir 2 år i januar.