HOPPLA!
Første reisebrev som drar seg over 1 år, uten å ha kommet seg til flyplassen
For 2 uker siden begynte ting å skje.
Vår tur for 5 fordelt på 3 bookinger grunnet 2CT, fikk først varsel om endring på en booking. KLM hadde kansellert alle sine flyvninger grunnet situasjonen i Midtøsten.
Ble etter noen dagers stillhet booket om med AF til samme destinasjon, bare via NBO. I tillegg var utreise 1 dag før, og retur 3 dager senere.
Så ble bookingen med mine 2 eldste sønner endret. Denne direkte fra CDG.
Utreise på opprinnelig dato, og retur 2 dager senere.
I dag kom melding om siste booking; og her ble det bare neej.
Kundeservice over telefon har vært strålende greie, og søkt seg ihjel for meg, men med samme resultat som meg; hadde det bare vært seter fra Vestlandet til Hubs kunne vi dratt til verdens ende.
Så nå sitter jeg her da, med ca 800 000 poeng og 2CT, og lurer på hva det skal bli av dette reisebrevet
Grunnet min turnusjobb, og videregående skole kan det se ut som neste vindu ikke er før sommer 2027.
Jeg må booke asap, både mtp at vi er 5, og ønsker biz, i alle fall en vei, samt at ene CT gikk ut, og får 3 mnd gyldighet nå.
Drømmen er sørøst Asia(uten doble poeng m Vietnam), men med fare for å høres ut som «alle andre» så er vi ganske åpne.
Men det MÅ være muligheter for skikkelig strandferie.
Vurderer Florida og California, men vi har flere turer til USA allerede, og hadde jo vært stas med noe nytt.
Karibien kanskje?
Blir meget glad for innspill og tanker fra alle mann alle.
disclaimer; blir vel grisefest på granca med tui i høstferien i år, for å få litt sol

Vis alt...