Når Nord-Italia mest sannsynleg må byttes ut med nord-vestlandet? Men kvar bur ein?

Tråd i 'Reisemål' startet av ValdresBjarne, 14. april 2020.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Det ser ut til at det blir mor, far, to born på 13 og 8 og ein liten hundetass på 8-9 veker som skal på tur frå Valdres til Trondheim for å jobbe litt under matfestivalen om den vert arrangert.
    Me tenker frå 3 til 7 dagar, og tilgang til sjø er fint. Eg treng eit brukbart kjøkken, men tek med ein del utstyr.

Men er det nokon som har inside(flyer)tips på hus/hytte/bu med tilgang på båt mellom Ålesund og Trondheim? Har ein draum om å dra ut å fiske noko, sjølv om eg sikker kun får fjesing og andre skumle dyr. Men husker det som fint før eg begynte å fly og ete så mykje kaviar:)

Kan også byttast i hytte eller hus i Valdres, eventuelt øl, gammal champis, pengar, trumf, men eurobonuspoenga mine får du aldri:)

Upsaker, drsyk and haifinn like this.
  2. eddbra

eddbra Nytt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    13
    Sjekk ut "Ørneredet, Eagle's nest" på booking.com. Hus med båt og flott utsikt, 1 time nord for Ålesund. Ligger på Dyrkorn ved Storfjorden (samme fjorden som Geirangerfjorden ligger i). Usikker på tilgjengelighet, fordi det bruker å vere utsolgt i lang tid i forveien...men mulig ein kan ha flaks no "i desse korona-tider" :)

ValdresBjarne liker dette
  3. VirreVapp

VirreVapp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93

Del denne siden