Når pleier Qatar å ha gode reisedeals for Business - 2020

Tråd i 'Reisedeals' startet av FrankA, 29. juli 2019.

  1. FrankA

    FrankA Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Vi skal på ferie til Singapore neste sommer (2020), og planlegger å reise Oslo->Doha->Singapore med Qatar og med Business for hele familien.

    Er det noen her som har oversikt når på året Qatar har hatt de beste reisedealene, vet om noen som fikk en god reisedeal for ikke lenge siden og var da nede i rundt 10.000kr pr sete, som jeg ikke synes er så galt.

    Ser også at Qatar akkurat har fått inn de ukene som vi ønsker å reise i kalenderen sin.

    (Jeg har sikkert misforstått ideen med Reisedeal, så for bare flytte denne til riktig plass i forumet)
     
  2. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    I året synes jeg det har vært mangle flere kampanjer enn året før. Booket selv for kr 14800 samme ruta, det var i april med avreise i august
     
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Det har vel mer eller mindre gått inflasjon i tilbud til Singapore med QR de siste månedene, så med mindre konkurransesituasjonen plutselig skulle bli helt annerledes så blir nok ikke det noe problem. Måtte ut med rundt 16k selv, som fortsatt er en god deal, men har sett det enda billigere.
     
  5. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke så veldig lenge siden jeg så priser på ca 1200 euro fra ARN til SIN. Så kan være greit å sjekke fra Stockholm innimellom også.
     
  6. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    De pleier jo å ha det årlige salget etter nyttår. Men de par siste årene har vel laveste pris fra OSL vært rundt 13-14k. Tror nok ikke vi kommer ned i priser på 10k noe mere dessverre.
     
  7. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Det siste året har Qatars tilbudsmailer hoppet fra 13.799 til over 20.000 kr for en person fra Oslo til Singapore i business. Noe nærmere 10.000-tallet er det lenge siden vi har sett, men som @Supersergei sier så dukker det innimellom opp noe fra ARN og CPH.
     

Del denne siden