Prøvde å søke i forumet, men å søke på stikkord som CT og AmEx så ga jeg opp med å lete etter svar. Når man har passert 100.000kr omsetning på AmEx, når får man da vite om CT er i boks eller ikke? Jeg runda 100.000 rundt romjula, men fortsatt ikke hørt noe.
når du får utstedt faktura for desember mener jeg å vite. da vil det kome brev i posten med info om dette, samt det vil komme opp som alternativ på sas.no når du booker poengreise
Fakturaen pleier å dumpe nedi innboksen rundt disse dager, så får se om det blir noe. Var vanskelig nok for meg å få omsatt med AmEx med begrensede brukersteder...
Hvis du opptjente den i desember så bør den være klar rundt 1. februar. Først skal de vel se at du betaler fakturaen og ikke returnerer noe av det du kjøper. Plutselig dukker den opp i kampanjefeltet på sas.no, deretter får du et brev i posten.
Kom over 100000,- i desember. Fikk brev nå i februar (datert 1.feb) om at CT var i boks. Så da er det bare å begynne planleggingen
Er bare å sjekke på sas.no og prøve å bestille en bonustur. Da vil den ligge på toppen av siden under Kampanjer tilgjengelig.
Hvor er "kampanjefeltet" på sas.no? Jeg har allerede fått brev i posten om CT (datert 1. februar), men kan ikke se noe på sas.no etter at jeg har logget inn?
Så sant, som skrevet.. Fikk et brev datert 1.feb her om dagen fra AmEx.. Så får lure med meg fruen på tur, kanskje starte lett med noen få legs for å få ho hekta Ho har visstnok aldri fløyet premium eller business.