nøyaktig tidspunkt(klokkeslett) for slipp av bonusbilletter hos sas

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Neonex, 08. nov 2018.

  1. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Satt klar ved midnatt i dag for å bestille en bonusbillett til neste år (da det er 330 dager før).

    Jeg var MEGET kjapp, ca 2 sek over 00:00 på det meste, men kunne kun se at det ble sluppet 4 billetter i plus. Er det vanlig? Her snakk om LAX i oktober neste år. Trodde de slapp 2/2/2 (biz, plus, go). Regner ikke med noen andre har vært utrolig raske på de 2 sekundene og snappet hvis det ble lagt ut noen biz-billetter.

    Skal finkjemme travelhacks ila dagen (har alle mailene med varsler lagret for å kunne lese litt statistikk utav det :p )

    Er det utvalgte destinasjoner hvor det ikke slippes 2/2/2, f eks basert på popularitet? Jeg så f eks (både via varsel og sjekk selv) at til HKG ble det sluppet 2 biz billetter, og til NRT 1 plus billett only. SFO tror jeg det ble sluppet 2 plus billetter
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen regel på at det slippes to billetter i hver klasse. Her slipper SAS hva de vil etter eget forgodtbefinnende....
     
  3. vegasbaby

    vegasbaby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    283
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp, kan underskrive på at det går i rykk og napp. Noen ganger hopper SAS over noen dager, for deretter å plutselig legge ut to i C igjen. Jeg prøvde å time en tur til EWR neste sommer, men måtte ta de billettene/dagene som dukket opp.
     
  4. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,786
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bestilte en billett i dag morges (midnatt), med avreise fra Norge 3. oktober - det er altså 329 dager før. Etter hva jeg forstår er det det tidligste, men det betyr ikke at det slippes billetter den dagen. For min del var det nok med en refresh av nettleseren med eksisterende søk rett etter midnatt lokal norsk tid.

    Fra https://travelhacks.azurewebsites.net/Home/FAQ:
    Hvordan arter det seg for flighter fra f.eks USA, er disse tilgjengelige fra midnatt 329 dager før lokal tid, eller gjelder "skandinavisk" tid?
     
    democomputer liker dette
  5. jordbaersylte

    jordbaersylte Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Hvis noen booker sekunder etter midnatt, kommer det aldri notification fra travelhacks da? Hadde lyst på tur til Tokyo neste år, men ingen notifications fra travelhacks ennå for høsten 2019.
     

Del denne siden