Godmorgen fra Amsterdammen!
Blir ikke helt fullført dette her fra starten av, ikke helt det beste å skrive fra telefonen, men oppdatering underveis kommer fortløpende etter litt champagne og noen retter med karbohydrater på upperdeck fra sete 78A fra 747-400 i Nye Biz.
Da er det min tur til å ta en helgetur ned til Nairobi, sikkert en ikke så ettertraktet rute for en weekend tur, men la gå!
Veldig kort tur, men for en pris av 8000 ca i economy tur retur, og oppgradering til Biz en vei for ca 7500, så ble det grønt lys fra kontoen
Reiseruten er som følgende:
Avgang: Lørdag 12 mars 2016
06:00 Stavanger - Sola Airport
07:35 Amsterdam - Schiphol
10:10 Amsterdam - Schiphol
20:15 Nairobi - Jomo Kenyatta Intl
Boeing 747-400 Klm
Retur: søndag 13 mars
08:35 Nairobi - Jomo Kenyatta Intl
15:20 Amsterdam - Schiphol
Boeing 787-8 Dreamliner Kenya Airways
21:10 Amsterdam - Schiphol
22:40 Stavanger - Sola Airport
Mandag 14 Mars
06:00 Jobb!
Dagen startet fra Stavanger, enkelt å greit, rett tur ut i bilen, og skynna på ut til Sola flyplass.
Som alltid før på disse spontane turene her, så har kofferten blitt igjen på loftet, men denne gang så ble den med,, og måtte prøve å komme tidsnok til innsjekk på Sola denne gang....gikk greit heldigvis, flott med sølvkort hos flyingblue, og det lønna seg det ettersom køen i vanlige køen som alltid var greit lang, min adhd hadde aldri greid å stått der å trippa å venta, så pløyde bare rett inn til skypriority køen som var tom,, tok meg 3 minutt og var på vei opp trappene til sikkerhetskontrollen, plassen der du går for mangel med nærkontakt.
Oppdatering og bilder fra turen kommer, boarding har begynt...
Vis alt...