Bare en heads-up til dere som bruker innenlandsloungen: http://www.sas.no/alt-om-reisen/pa-flyplassen/lounger/ Parken?
Tja sist jeg var der (forrige torsdag) fungerte ikke inngangssystemet, og det var veldig varmt der i sommer så kanskje SAS skal installere AC?
Det er bra, for manuelle inngangstjeneten var noe spesiell. Selv om det stod EBG på boardingkortet mitt ville damen også se selve kortet mitt, og hun kunne ikke forstå at det stod EBG en plass og Diamond den andre plassen..
Ja er ikke det OK ? Man må jo "lense sjarken" selv på korte innenlandsturer, når man har misbrukt kantinen med 4-8 festival øl som @Cecilie kaller det for.
Har tatt bilde, men det for stort for bonusfeber?? Skal redigere det når jeg kommer hjem, og poste det da. Innholdet var som bildet under, og cirka 1400 kalorier (for de som teller den slags)
Aiai! Hvorfor serverer de ikke denslags i loungen til vanlig da? Kunne gjerne tenke meg noen sånne sandwicher liggende.
Helt enig! Jeg var meget positivt overrasket over innholdet, og hadde virkelig digget om SAS i alle fall serverte sandwichene i loungen
Forrige søndag så serverte de, I kid you not, oppvarmet chilisaus. Yuck. Lurer på hva de har gjort? Skal innom i morgen en tur og sjekke forholda.