Newark med EBG, tips til å slå ihjel 3,5 timer

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av benair, 09. mai 2017.

  1. benair

    benair Medlem

    Innlegg:
    137
    Likes mottatt:
    220
    Bonuspoeng:
    43
    Hei, kommer inn med UA069 til EWR kl 1150 på fredag, og skal videre til Detroit med UA3543 kl 1530.

    Er ikke så godt kjent på Newark. Hvilke muligheter for lounge har jeg med gull-status hos SAS? Regner med flyet går fra terminal C. Er det kun United som har lounge der?

    Alle gode tips mottas med takk.


    Mvh

    Ben
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Generell loungeregel i USA.
    Styr unna United club så langt det går...
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Du skal først igjennom pass, toll, bagasje og sikkerhetskontroll, så regn med at du har ett par timer ;)

    Dessverre er det kun United lounger fra den terminalen du skal ut fra, de har dog blitt litt bedre

    God tur!
     
  5. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Sannsynligvis går mesteparten av tida med til å stå i kø for passkontrollen, samt hente ut og sjekke inn baggasje igjen. Vi mista flyet vårt videre sist pga det, men det virket å være helt vanlig. Ble booket om til nytt fly i løpet av få minutter.
    United har en overfylt lounge ihvertfall. Ikke fantastisk, men helt greit å ta et par øl hvis du finner sitteplass.
     
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Tar du turen innom en United-lounge, ta med en passelig bunke med 1-dollarsedler til tips. Den kjedelige ølen samt well drinks spanderer de, men en dollar i tips per drink er grei huskeregel.
     
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ut som det er Gold Track på EWR btw. Kun sikkerhetskontroll og ikke Immigration.
     
  8. benair

    benair Medlem

    Innlegg:
    137
    Likes mottatt:
    220
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for gode tilbakemeldinger.

    Jeg sjekket opp tidligere, og det ser ut som det foreløpig er ytterst få flyplasser som har fått Gold Track Immigration. Men satser på å få glede av Gold Track i sikkerhetskontrollen.
     
  9. samirunway

    samirunway Medlem

    Innlegg:
    99
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg må innrømme at jeg ikke har pleid på tipse for ølen på de der. Syntes nok at hele konseptet er litt kjipt og da kan det hende at jeg også har blitt kjip, men meg om det :cool:
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden