Newbie som trenger noe opplysninger

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av RaezoR, 17. jan 2019.

  1. RaezoR

    RaezoR EBD er det verd det?

    Innlegg:
    50
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Hei Allesammen!
    Jeg har vært EB medlem siden 1994, men er relativt ny her. Har EBG, snart EBD. Trenger litt hjelp jeg booket mine reise gjennom SAS.no, men sliter veldig med både app og hjemmeside å booke direkte fra TRD, OSL er ikke noe problem, men TRD ??
    Bruker Google Flights eller ITA Matrix Software for å sjekke flights, men hvor booke Dere multi flights? SAS har ikke den mulighet? Se heller ikke poeng eller typekode når man booke. Jeg nevne det pga jeg reist til India i oktober og opplevd mye tull pga Lufthansa, som sendt oss fra BOM til OSL via CDG med AF pga forsinkelse og vi mistet alle EB poeng.
    Osgå, nevne her at Air India, som vi brukte (pga de er Star Alliance) er ikke bra på noen måtte. Vi oppgradert til Biz (Executive) på flere flyginger, men fikk ikke EB poeng i det hele på noen.
    Etter man har booket, hvor finner man electronic ticket, hvis man har slettet den fra mailbox? Den var å finne på SAS.no før, men jeg finner ikke det nå.
     
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ville tatt en telefon til SAS.
     
  3. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    For å svare på første delen av spørsmålet er Berg Hansen på nett en rimelig grei måte å booke merkelige turer funnet på ITA Matrix via via.
    Med litt hacking og merkelig koding i avansert søk har jeg som oftest fått problemfritt akkurat samme ruting og pris som på ITA Matrix :)
     
    RaezoR and jonss like this.

Del denne siden