Ni Hao! Torsdag i HK

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 12. febr 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grytidlig og grumpy morgen her i Hong Kong. Etter å ha sovet 15 timer forrige natt gikk det ikke like bra nå. Men så har jeg uansett en 08:40 flight til Haneda, så det er bare å subbe inn i dusjen.

    Fikk også et helt akutt og intenst slag av hjemlengsel, som gjorde at jeg har ringt og avbestilt feriedager i Singapore, og kastet meg over en redemption i F hjem fra Tokyo lørdag morgen. Litt møter og fest i Tokyo imorra, så dette var første mulighet.

    Litt tøft å ta morraflyet fra Tokyo og kunne gå på fest med kompiser i Lillestrøm samme kveld.

    Så var Avios kontoen dermed også tom (igjen), men heldigvis har man en hel bråte med OnBusiness points om det skulle knipe.

    Ha en fin dag!

    Ps… Grynt
     
    Islending liker dette
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hå og en bøtte med is. Her er to tommer med våt nysne dekket med et godt islag. Drøy kost når man bor på høyde med Marokko ... Men vi har fortsatt strøm. Ikke alle er så heldige ...

    Sol og varme i morgen, sier'em .. vi får håpe skiten smelter fort.

    Sånn flyrelatert, så meldes det om svært lite trafikk nede på Den Store Flyplasen. De klarer visst ikke engang å bruke opp deicingvæsken de har hamstret.
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kaboom fra Køben. Fikk ikke akkurat sove mye i natt, gitt.

    Ser at Liverpool spilte skikkelig fotball mens jeg var i koma, noe som er hyggelig.

    Mye jobb å ta tak i så det er helt greit at man våknet nå, på tide å bestille opp en bøtte kaffe

    Morgenmad med danske bonusfeber i dag og litt business før turen går til Oslo i 2 tiden med SAS.

    Ha en fin torsdag
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Torsdag ja! Bare en dag igjen så er det helg.
    Og godt er det.
    Kontortjeneste i dag og møte i kveld. Så da går nok den dagen også.
    Viking Lotto viste seg å ikke sette pris på mitt bidrag i går og sendte en bøtte millioner en helt annen vei en min. Skuffende!! Er nok derfor jeg drikker.....
     
    tommy777 liker dette
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Sola, de siste dager har vert hektiske og alle planer ble om veltet på. Her er det it skikkelig vått møkkavær i dag.

    Når det kommer til is, så er det ingen som skal si at en ikke kan ha vinter med masse is på Sørlandet, mine siste hektiske dager har blant annet hatt slike innslag, dette er bare en liten time inn i landet fra Arendal.....
    Nedising.jpg


    Travers i løse lufta.jpg

    Fortsetter det slik så ramler vel hele linjen ned som domino brikker :p View attachment 378 View attachment 377

    Ha en isfri dag :)
     
    SASlovah4evah liker dette
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy torsdag fra Bodø!

    Ganske spesielt at det er sånn i Agder fylkene @ruby1968l , mens jeg i Bodø har strålende sol og pluss 2 grader. Fremdeles ingen tegn til noe som kan kalles snø :D

    Ha en fortsatt super OL dag!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    WOW! Skal si det har fryst til i hjemmetraktene. Må være Froland eller Åmli, det er ingen i kystkommunnene som har snøscooter :p

    Mornings fra LAX. Oppdrag "ikke-gå-i-fella-og-snu-døgnet-inn-i-Pacific-Time" har gått overraskende bra. Startet dagen 0100am i dag.
    Blir spennende å følge med på været på østkysten utover dagen. JFK er dagens destinasjon.

    Ha en flott dag!
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Å?? Trodde du var på vei tilbake til hawaii for å hente noe du glemte sist.... :p
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    The eagle has landed.
     
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    [​IMG]

    Utsikt fra hotellrommet :D
     
    tommy777 liker dette
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    G'kveld fra Trondheim
    Ja....her sitter man da på overtid og jobber og sliter..... Belønningen ligger på papiret når lønnslippen kommer. Noen kroner nærmere hytte blir man..... :):):)
    Tanken på det er nok til å fortsette å slite :):)
    Ha en strålende kveld :D:D:D
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Balle altså... Japan er fett. Det ekke det. Men alt lukter tofu, frittert makrell og shit-cake sopp. Vræææl.Jeg går og legger meg igjen.
     
    tommy777 liker dette
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Retaurant den Gule Måke må vel være et sikkert kort?
     
  14. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Her på Bainbridge er våren i full sving, Tulipanene skyter opp, solen varmer og ikke minst sesong åpning for fersk King Salmon fra Alaska er åpnet - årets første var nydelig (King Salmon må ikke forveksles med de hyperbola antibiotika infisterte lakse greiene som skremmer Fnater).

    Lang tur nede på sydspissen av øya med den lille italienerinnen og Beaglen, flott utsikt et par havørner som lekte seg i solen og termikken. Nå klar for Portland og Bend.
     
    tommy777 liker dette
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ja gni det inn ... men her ved HOTlanta begynte ihvertfall påskeføret å melde seg i dag .. Det drypper og smelter både her og der, men man skal ikke langt før vinterkaoset fortsatt herjer...
     

Del denne siden