God morgen! Jeg driver å samler opp valuttaseddler fra landene jeg har vært, men ser til min store fortvilelse at jeg mangler Yen! Derfor lurer jeg på om noen har noen Yenseddler liggende som jeg kan få kjøpe?
Jaix!! Er ikkje 1000¥ ca 75 nok? For om det er 290 er det ikkje rart mastercardet har begynt å påstå at eg brukar feil PIN siste dagane.
Ohh, då er det kanskje fire japanske laks Are har i lommeboka... Godt å høyre at eg ikkje har gått på ein smell. Edit: det har eg sjølvsagt, men ikkje med ¥.
Det stemmer nok bra ja. Mener det var fire lapper. Vanskelig å sjekke akkurat nå da jeg er på feil side av ekvator
Hehe ikke noe hast for min del ønsker egentlig bare en 1000y lapp. Men skjønner om noen sier alt eller ikke noe
En lapp 100kr. Litt overkurs må tas når det kommer med personlig kurer fra Japan Hadde det vært en fullstendig ukurant valuta hadde det vært en annen sak, men Japan risikerer jeg å dra tilbake til
Hehe, joa, men se har stort sett minstevallør 10000, og 750kr hadde jeg ikke tenkt på å bruke til pynt Men uansett så har det ordnet seg