Noen reiseforsikringer som dekker mistet gjenstand?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Gullars, 15. juli 2019.

1. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg mistet mine airpods i en taxi i utlandet (har nok falt ut av lommen). Sjekket med forsikringen gjennom jobben, men de dekket ikke ting som mistes. Noen som vet om andre reiseforsikringer som faktisk dekker slikt?

2. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,204
    Bonuspoeng:
    113
    Har du sjekket innboforsikringen din? Datteren min mistet iPhonen sin for noen år siden. Presiserte overfor forsikringsselskapet at den var mistet og ikke stjålet. Penger på konto to dager etter. No questions asked.

Edit: Ser nå at det kun gjaldt i Norden, men kanskje verdt å sjekke likevel. Kommer jo også an på evt egenandel om det har noe for seg. Jeg hadde 0 i egenandel.

Last edited: 15. juli 2019
  3. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Ser dårlig ut, ettersom egenandelen er 3000 hos Econa Forsikring: https://medlemsforsikringer.soderbergpartners.no/econa/Product/5999

Høres ut for at jeg bør skifte innboforsikring... hvor er datteren din forsikret? :)

4. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,204
    Bonuspoeng:
    113
    Vi hadde Frende den gangen, men nå har jeg byttet til DNB så jeg vet ikke om de har like gode betingelser fortsatt.

Gullars and Grooo like this.

Del denne siden