Jeg har 122.674 miles man skal booke et hotell som koster 128.000. Noen som har miles å selge / gi bort?
Å steike MY ORDER Miles to transfer18,000 Remaining Balance450 Cost of Miles€216.00 Total charge€216.00 Kødder du, er jo et ran!
Er faktisk "billigere" for meg å la poengene dø ut...Hvorfor kjøper du ikke poeng, er kampanje nå: Hurry - if you buy Miles by 11 March you'll receive a 75% bonus, to help you reach your next reward faster!
Har du radisson poeng tilgjengelig så kan de enkelt konverteres til Flying Blue. Husker ikke raten men gjorde det samme nylig da jeg manglet 2000 poeng. Poeng på konto etter et par dager
Jeg skulle kjøpt litt KLM aksjer. Har 33k poeng til salgs. Som du sikkert ser, så koster det litt å overføre, og jeg hadde ikke tenkt å gi bort poengene. Så om du kommer med en pris, kan jeg ihvertfall gi deg et svar.
Dette var det nærmeste jeg kom en "kjøp og salg"-tråd for FB. Sitter på 60.017 miles som utløper om et halvt års tid, og regner med de snart blir brukt til hotell. Om noen skulle finne bedre anvendelse for dem kan de selvfølgelig selges i stedet; gi lyd om det skulle være av interesse.