Noen som kan ta med et vognkort fra Trondheim til Oslo i dag!?!? Evt i helgen. Fleksibel på overlevering i begge ender. Posten overnight og posten generelt leverer ikke på lørdager lenger.
Jeg skal i morgen, dvs skal videre til København, men har noen timer på Gardermoen. Om det er til hjelp?
Konge, men litt kort varsel kanskje. Gardermoen er bra, men hva er tidene dine? Villig til å sponse fly med SAS TRD-OSL i kveld/imrg tidlig. Evt kanskje også med retur om det kan lokke noen. Vognkortet må plukkes opp i Trondheim (Sorgenfrigaten).
Tror jeg må ha det på i Oslo eller OSL innen lunsj, eller blir det utsatt til neste uke. Men har du evt mulighet til å plukke opp I Tempeveien før du flyr? Finner en godtgjørelse selvsagt.
Konge gutter!! @knutfin fikk plukket opp papirene, og litt etter fikk han overlevert til @alexfins venn som nå er i lufta. Han skal på helgetur på besøk et par kvartaler fra meg. Testet Nimber og og fikk kjapt flere svar, men ingen med så rask levering. Dette var imponerende!!
Så bra at det ordnet seg! Ja, Nimber er kjempegreit. Har brukt det selv flere ganger uten problemer. God helg!
Flyet landet 9 min forsinket, men med kun håndbagasje rakk han et flytog som sistemann. Møtte ham på Oslo S, og sjåføren løp rett i bilen med papirene og skal rekke ferge fra Gøteborg 0030, med siste innsjekk 0000- men via Ed I sverige hvor bilen papirene tilhører står. En dag senere levering og turen ville blitt utsatt en uke. Kureren fikk dør til dør service hjem til dama, med en flaske vin og 4 miniatyrer fra gratis minibar på Intercontinental Dubai God helg til alle! Det ordner seg for snille gutter (og jenter)